[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/06/2007 @ 22:55 jess | hoi, ik vraag me af wat ik moet doen want ik heb me echt wel diep in de nesten gewerkt ik ben 6jaar getrouwd, maar mijn man wilt geen kinderen en ons huwelijk vlot niet zo goed, we maken geen ruzie maar leven meer naast elkaar als vrienden. Aan de andere kant ken ik al meer dan tien jaar een hele lieve man die 16jaar ouder is als mij. vroeger waren wij vrienden maar sinds begin dit jaar voel ik steeds meer en meer voor hem. Hij is gescheiden sinds een jaar en heeft drie kinderen. na lang twijfelen heb ik hem verteld dat ik verliefd op hem ben en van het een kwam het ander, ik heb hem ook verteld dat ik graag een kindje wilde en nu ben ik zwanger van zijn kind. Mijn man weet het maar hij wil dat ik bij hem blijf en ik mag het kindje ook houden. mijn vriend wil dat ik bij hem ga wonen. maar bij mijn vriend wonen betekend dat ik serieus aan luxe ga moeten inboette want die heeft echt niks, al zijn geld gaat natuurlijk op aan alimentatie en ik vertrouw hem niet echt om bij hem te gaan wonen voor mij zou het geen probleem zijn maar wil wel dat mijn kindje het goed heeft ik heb schrik dat hij me gebruikt en dat hij me gaat laten zitten als hij er genoeg van heeft weet niet wat ik moet doen, heb ook al gedacht om het kindje weg te doen maar dat zou ik toch niet kunnen heb me echt wel goed in de nesten gewerkt geloof ik |
[Reageer]

wat moet ik doen