[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/06/2007 @ 20:29 babystudent ![]() | Onze deadline is op 4 augustus.. Maar misschien is mijn vriend er neit bij: hij is dan nog in het buitenland (een tournee tot eind juli) Verdikkeme.. Ik hoop erg dat hij erbij kan zijn Op dit moment proberen we met man en macht nog eerst een kinderkamertje te installeren en de badkamer op te knappen. Ikzelf kan niet veel meer doen, mijn vriend staat er nogal alleen voor. Als iemand wil supporeren, we doen mee aan een wedstrijd van brico om bouwmateriaal te winnen.. En alle sympathieke stemmen zijn meer dan welkom: http://www.mydecodream.be/BricoDeco/Summary_nl.act?project=diederikdc1& Veel liefs voor alle zomerkindjes! BabyStudent ![]() |
| 19/06/2007 @ 23:19 yoda ![]() | Hoi Dat zou spijtig zijn als je vriend er niet zou kunnen zijn ! Hopelijk zijn er andere die je dan kunnen opvangen. Mijn stem op Brico heb je in ieder geval ![]() Groetjes Wendy |
| 21/06/2007 @ 12:42 babystudent ![]() | Bedankt Wendy, Heel lief van je groetjes en heel veel sukses in augustus! Leen ![]() |
21/06/2007 @ 13:18 ![]() | voila mijn stem heb je ook groetjes |
| 23/06/2007 @ 18:03 | Pas op voor de brico wedstrijd! Hi, Pas op met deze wedstrijd: Ik heb reeds verscheidene colllega's gehoord die strenge kritiek hebben op dat systeem. Als je iets afweet van webdesign kan je in je eentje een massa stemmen aanmaken, het systeem oefent geen enkele controle uit. test het zelf uit: stem een keer en verwijder dan alle cookies van brico uit je browser: en je kan opnieuw stemmen, met fake emailadressen.. maak je aan zoveel je wil! sukses Een naïeve of eerlijke stemmer kan hier eigenlijk niet winnen.. |
[Reageer]

Deadline 4/8.. hopelijk is hij erbij