Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/06/2007 @ 12:14 Astrid | In Italië is het gewoon nonno en nonna, altijd zowel langs moeders als langs vaders kant, er bestaat gewoon niks anders.... Simpel... |
| 29/06/2007 @ 23:16 Noortje ![]() | Daar gaat de logica... Moemoe klinkt toch veeeeel ouder dan oma?! Zolang je je zin maar hebt gekregen ;) Noor |
| 30/06/2007 @ 13:57 | Ik vindt het raar dat een moeder of schoonmoeder dat wil . Vindt het zeker egoistisch van haar . Dat ze oma of opa wat te oud vinden oke daar aan toe maar er zijn zoveel andere namen die het kleinkind dan kan gebruiken . Dit is volgens mij al niet omdat ze oma te oud vindt maar omdat ze gewoon jarloes is dat haar tijd voorbij is en zij niet meer moeder wordt . Erg is het jarloes zijn op je eigen kinderen of schoonkinderen . Sommige hebben toch zoveel last met ouder worden he . Het zou bij mij totaal niet pakken hoor jij bent toch het meeste bij je kind leer dit kind dan van in het beging dat ze het begrijpen ze oma of iets anders te noemen dan zal zij er toch niets meer kunnen aan veranderen . Ik zou dit zelfs doen als ze dit duidelijk hoort ha dat zal haar leren dat zij de grootmoeder is en jij de Mama !!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Ik ben toch de mama?