[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/06/2007 @ 14:50 LittleAngel | Hallo iedereen, Moest normaal mijn doorkrijgen op 06/06/2007, wat niet nog steeds niet gebeurd is...Heb op 11/06 een testje gedaan, die neg. was ![]() Nu heb ik sinds vorige week af en toe buikpijn (net zoals als ze zouden doorkomen, maar minder pijnlijk, rugpij en sinds 2 dagen oedeem... Heeft iemand dit al voorgehad?Zou dit mss. een goed teken kunnen zijn???Heeft iemand van jullie dit al voorgehad? |
| 21/06/2007 @ 14:58 LittleAngel | Was vergeten erbij te zetten dat ik ook doorgaans moe ben en als ik dan eindelijk in mijn bed lig, dan kan ik niet slapen... |
| 21/06/2007 @ 20:40 cdc | Het little angel, hoelang ben je al gestopt met u pil? en was je anders zeer regelmatig? |
| 21/06/2007 @ 21:35 LittleAngel | Ben al sinds maart 2006 gestopt met de pil, maar heb kystjes op de eierstokken waardoor mijn regels heel onregelmatig doorkomen of gewoon niet.Ben in april een kuur begonnen waardoor mijn eisprong gestimuleerd word en deze heeft perfect geholpen. De maand daarna heb ik deze niet ingenomen. Nu weet ik eigenlijk niet juist of er eisprong is geweest of niet. Wou gewoon even weten of iemand dit al had meegemaakt of dat ik gewoon best even naar gyn bel maandag? Alvast heel erg bedankt |
[Reageer]

Oedeem
doorkrijgen op 06/06/2007, wat niet nog steeds niet gebeurd is...