Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2007 @ 14:36 Mo | Hey dames, Ons mannetje is morgen 2 weken oud en krijgt rond 23.00 zijn laatste voeding. Sinds 5 nachten slaapt hij eigenlijk door. Eerst week kwam hij rond 3.00 uur voor een voeding, nu dus al 5 nachten dat hij pas na 6 uur komt. Vanochtend was het al 7.00 uur. Heb hem toen maar wakker gemaakt. Weet iemand toevalling tot hoe laat je ze mag laten slapen? Dus hoeveel uur mag er max tussen de voedingen zitten (in de nacht)? Alvast bedankt, Groetjes Mo & ![]() |
| 25/06/2007 @ 21:01 Annelies | ppfff. 2 weken oud is je kleintje. Ik zou zelf niet langer dan 8 uurtjes er tussen laten. Dus wat je nu doet is denk prima hoor. Als je kleintje zo'n 6 kilo weegt (zegt cb tegen mij) kunnen ze wat langer, dus dan lekker laten slapen en wachten tot ze zelf komen. Je kunt ook kijken hoe je kleintje is als het wakker wordt na zo'n lange ruk als je kleintje dan erg suffig is had je toch eerder moeten voeden ivm zijn suikerspiegel die dan erg gedaald is. Maar als je kleintje erg fit is kan je het denk wel zo laten. Maar voor de zekerheid zou ik het cb effe bellen of je hier goed aan doet. Onze zoon sliep na 8 weken echt zo'n 10 a 11 uurtjes door en toen vond ik het al eng lang. En die van jou is 2 weken. Check t maar even. |
| 26/06/2007 @ 20:52 | Hoi An, Toen ik voor het eerst ging kolven kwam er ook niet veel uit. Ook dat moet op gang komen. Wat verder helpt is het drinken van oud bruin en het eten van cashewnoten. Ik kolfde iedere keer na de voeding af en bouwde zo wat reserve op. Er kwam vanzelf meer melk. Overigens vind ik het al erg knap wat jouw kleine doet. De mijne kan zo lang nog niet slapen. En ik heb trouwens ook niet altijd veel melk in mijn borsten en vraag me dan af of pepijn wel genoeg krijgt. Maar hij groeit, komt voldoende aan en is tevreden. Geen zorgen dus maken. ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

doorslapen s nachts !!