< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Erg emotioneel om verlies neefje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
Erg emotioneel om verlies neefje
21/06/2007 @ 16:35
Phie

Online Status Stuur bericht
12Jaar geleden is mijn neefje overleden op de leeftijd van 5maanden! Dit alles door medische fouten! Ik was erg betrokken met dit kindje, alsof hij mijn kleine broertje was! Ik was toen ook 16jaar, heb bij hem in het ziekenhuis geslapen, was intensief mee betrokken in zijn veel te korte leven! Toen hij gestorven is, leek het alsof ik dat allemaal mooi verwerkte .. Tot nu...
Ik kon altijd gewoon over ons Driesje praten... Tot ik ons zoontje kreeg... Nu over Driesje praten is vreselijk! Ik kan zijn grafje ook niet meer bezoeken! Nu tijdens deze zwangerschap blijft het ook zo... Ik denk zoveel aan Driesje, ben zo bang om ooit hetzelfde mee te maken...
ALs ik nu over Driesje praat, vloeien er zowieso tranen... Maar dan bedenk ik hoe "stom" het wel moet lijken want uiteindelijk was het mijn kind niet eens en het is uiteindelijk ook al zo lang geleden...
Hoe komt dat ik nu toch zo emotioneel ben betreffende hem...?

Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 16:42
Marleen

tijdens je zwangerschap ben je altijd wat meer te beinvloeden qua gevoelens. Die zijn allemaal wat heftiger.

Probeer eens met een buitenstaander te praten. Dan gaan de scherpste kantjes er een beetje vanaf
Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 16:53
mammaKim

Online Status Bekijk profiel
hoi,

Ik denk dat het veel te maken heeft omdat je nu een eigen kindje hebt, en nog eentje onderweg zie ik! Leuk!
Je stelt het je dan zo voor, dat je je eigen kindje verliest en alle nare dingen worden met je eigen kindje(s) betrokken.
Ik zelf heb ook 2 prachtige kindjes en ik kan helemaal niet meer kijken naar programma's op tv waar kinderen ziek zijn of andere nare dingen.
Je vergelijkt het automatisch met jezelf, hoe je het zou ervaren om zelf een kindje te verliezen.
Kinderen zouden nooit en te nimmer iets mogen overkomen, maar helaas beslist daarboven iemand helaas anders.
Probeer toch om het te relativeren en van iedere dag te genieten van je kinderen, het gaat toch al allemaal zo snel en het zou zonde zijn als je die tijd aan nare herinneringen kwijt raakt. Probeer aan de mooie herinneringen te denken!

liefs Kim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]