< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » wie heeft deze maand ook missed abortion

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
wie heeft deze maand ook missed abortion
26/09/2007 @ 11:11

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bloem: ik zal voor je duimen dat het ditmaal wel raak is !!!

anneke: vervelend is die onzekerheid he? Ik krijg over twee weken weer een nieuwe echo. Ben maandag geweest en blijk minder ver te zijn dan ik dacht. Dus om de datum te berekenen moet ik nog een keer een echo....wat vervelend . Erg leuk om die kleine te zien.

Voor de rest ben ik er eigenlijk wel vrij rustig onder, terwijl ik juist zo onrustig was met mijn vorige zwangerschap die uiteindelijk niet goed is afgelopen. Tijd zal het leren of het goed gaat of niet.

X Marloes

Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 18:10
Anneke

hoi

alweer even geleden. Ik wou laten weten dat de nekplooimeting perfect was, we hoeven ons geen zorgen te maken. De misselijkheid is ook zo goed als weg en het buikje begint langzaamaan te groeien.

En het heel goeie nieuws, we weten het geslacht al met 80% zekerheid , het zal een worden. ( tenminste als er geen 20% bijgroeit de komende weken).

Langzaamaan begint de onzekerheid plaats te maken voor de roze wolk.

@marloes, hoe gaat het bij jou

@bloem, alles goed met je?

@alle andere, hopelijk voor iedereen een beebje in 2008.

Link naar deze reactie
20/10/2007 @ 20:54

Anneke: gefeliciteerd! Wat goed dat alles goed is. En wat leuk dat jullie het geslacht al weten en dat zo vroeg al! Ik ben zelf ook reuze nieuwsgierig naar het geslacht. Niet dat het wat uitmaakt wat het is eigenlijk maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Kijken of mijn gevoel klopt

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 21:59
bloem

hoi anneke en marloes!!! Fijn hoor dat het bij jullie nu allebij zo goed gaat. Ik zit nu al weer in mijn 4e cyclus en moet nog een klein weekje wachten op de of niet!!! Ik houd jullie zeker nog even op de hoogte.

Liefs Bloem

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 08:56

Bloem: ik duim voor je!!!!

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 09:34
Anneke

@bloem, ik duim ook héél hard voor je meid!
Vrijdag op controle geweest bij gyn, heb supermooie echootjes meegehad, alleen was het beentjes dicht dus bevestiging van het geslacht zullen we pas week 20 krijgen.
Het beebje groeide naar verwachtingen en de gyn vertelde me dat ik nu echt wel op mijn twee oren mag slapen. De kans dat er nu nog iets mis gaat is erg klein volgens hem.

Ondertussen begint arthur te snappen dat er een kindje in mama's buik zit en komt hij heel lief piepen in mijn navel om naar 'beeb' te kijken.

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 08:40

Anneke: wat fijn dat alles er goed uit ziet

Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 13:11

Bloem: hoe is het met je? Nog steeds geen duiveltjes???

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 18:48
bloem

na een week overtijd toch ongesteld worden. Was voor mij echt een hele grote teleusrtelling. Ik probeer me nu ook wat afzijdiger van het forum te houden! Veel suc6 met jullie zwangerschappen!

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 12:53

Hey jeetje bloem, wat een enorme terleurstelling. Kan me voorstellen dat je even geen behoefte hebt aan de forum. Ik blijf voor je duimen hoor!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]