< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » Toch wel of toch niet.....???pfff

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
Toch wel of toch niet.....???pfff
22/06/2007 @ 09:24
crazyke

Online Status Stuur bericht
Al voor de zwangerschap hadden we de naampjes al voor het ukje dat we nog graag zouden "hebben". Maar kort na het begin van de zwangerschap is men "ex-" vriend er vantusen getrokken Nu ben ik er al wat over, maar begin te twijfelen of ik de namen wel zou houden......Het waren ZIJN lievelings- droom namen. En net als bij men andere kids komen ze nog niet voor in oost-vlaanderen-Belgie, wat ik natuurlijk heel leuk vind. Maar ik weet echt niet wat ik nu zou doen...de naampjes houden of toch maar voor andere gaan??
de namen zelf hoor ik wel graag, dus ja.....Maar ik heb zoiets van, dan geef ik hem ondanks alles, nog zen "zin", na alles wat hij gedaan heeft, en ja het is veel hoor.....

Ik weet dat ik uiteindelijk zelf de beslissing moet nemen, maar een beetje raad zou welkom zijn....

Groetjes Crazyke.....

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 09:28
Ellen

Hey

ik ben zelf nu 23 weken zwanger, en als je echt 100% achter die namen staat,zou ik ze toch wel houden hoor.
Want ik denk eenmaal je een naam gekozen hebt,je niet zo vlug een nieuwe toffe naam vindt
succes
Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 12:57
Tiwi

Online Status
Wel moeilijk. Ik zou dan denk ik niet voor de namen gaan die je met je ex had gekozen. Ik zou dan voor een nieuwe start gaan. Maar jah dat zou mijn keuze zijn...

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 14:35
happy

hey,

wat vervelend voor je zeg!
met de namen, zou ik doen, waar jij je goed bij voelt, als dat dezelfde namen zijn, prima en zijn er andere namen die je mooier vind, ook goed.
doen wat je hart je ingeeft.
natuurlijk zul je bij de samen gekozen namen, altijd terug denken aan hem en de periode die jullie hebben doorgemaakt, mogelijk is dat wel steeds confronterend.
moeilijk hoor.

veel succes!
Liefs H
Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 16:30
ik

Ik zou zeker geen naam nemen die je ex had verzonnen, ik zou er mijn eigen draai aan geven.
Succes met alles!
Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 18:56
delphine v

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik denk nog vaak aan m'ex, en de bijhorende babyplannen die we gedurende jaren hadden... nu heb ik een nieuwe, superaardige vriend van wie ik zwanger ben. de zoektocht naar DE naam is hier volop bezig, en ik wil geen namen die ik met m'n ex in gedachten had. is al moeilijk genoeg zo, om me over de vorige relatie heen te zetten, laat staan dat ik er straks nog méér mee zou geconfronteerd worden telkens ik m'n kindje roep. nu moet ik wel zeggen dat m'n vorige vriend van marokkaanse origine was, en de huidige gewoon belg, dus sowieso is de papa-in-spé niet zo te vinden voor "gemengde arab-europ-namen", als je begrijpt wat ik bedoel...
m.a.w. tenzij je nu echt geen enkele andere naam echt leuk vindt, zou ik toch voor een ander persoonlijk gekozen naampje kiezen!!

[Laatst gewijzigd door delphine v - 22/06/2007 @ 18:57] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]