[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/06/2007 @ 09:28 Ellen | Hey ik ben zelf nu 23 weken zwanger, en als je echt 100% achter die namen staat,zou ik ze toch wel houden hoor. Want ik denk eenmaal je een naam gekozen hebt,je niet zo vlug een nieuwe toffe naam vindt succes |
| 22/06/2007 @ 12:57 Tiwi | Wel moeilijk. Ik zou dan denk ik niet voor de namen gaan die je met je ex had gekozen. Ik zou dan voor een nieuwe start gaan. Maar jah dat zou mijn keuze zijn... |
| 22/06/2007 @ 14:35 happy | hey, wat vervelend voor je zeg! met de namen, zou ik doen, waar jij je goed bij voelt, als dat dezelfde namen zijn, prima en zijn er andere namen die je mooier vind, ook goed. doen wat je hart je ingeeft. natuurlijk zul je bij de samen gekozen namen, altijd terug denken aan hem en de periode die jullie hebben doorgemaakt, mogelijk is dat wel steeds confronterend. moeilijk hoor. veel succes! Liefs H |
| 22/06/2007 @ 16:30 ik | Ik zou zeker geen naam nemen die je ex had verzonnen, ik zou er mijn eigen draai aan geven. Succes met alles! |
[Reageer]

Toch wel of toch niet.....???pfff
Nu ben ik er al wat over, maar begin te twijfelen of ik de namen wel zou houden......Het waren ZIJN lievelings- droom namen. En net als bij men andere kids komen ze nog niet voor in oost-vlaanderen-Belgie, wat ik natuurlijk heel leuk vind.
Maar ik weet echt niet wat ik nu zou doen...de naampjes houden of toch maar voor andere gaan??