Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/01/2008 @ 22:55![]() | Hey meiden, Hoe gaat het hier? |
| 17/01/2008 @ 12:49 jokske ![]() | ik zit nu al een paar dagen te denken hoe gaat het toch met elsje? Maar ik zie dat ze nog niks laten horen heeft... Tis maar om te weten dat ik aan je denk |
| 18/01/2008 @ 17:24 melanie | Hallo iedereen, Wat leuk om eens een forum te vinden over suikerziekte en zwangerschap. Ik ben ook reeds 18 jaar diabetespatiënt en ben momenteel voor de tweede keer zwanger, wel nog maar 6 weekjes. Ik moet mijn eerste echo nog krijgen, ben benieuwd! Ik heb dus al een kerngezonde dochter van bijna 2 jaar. Het was een zeer plezante zwangerschap, maar je moet inderdaad wel heel intensief met je suiker bezig zijn. Ik schrok toch wel een beetje toen ik jullie waarden las hoor, ik durf het haast niet te zeggen, maar ik zit op 8,3. Bij het begin van mijn eerste zwangerschap was dat ook zo,maar eens ik zwanger was zakten mijn waarden vrij snel en na 3 maanden zat ik aan 6,3 voor de rest van de zwangerschap. Nu zie ik ook dat mijn waarden duidelijk lager staan dan enkele weken geleden, ik heb mijn pomp al hier en daar moeten aanpassen en het lukt me prima. Mijn Hb A1C is moeilijk naar beneden te krijgen, ik sukkel er eigenlijk al 18 jaar mee. Het blijft stabiel, maar te hoog. Tijdens mij zwangerschap was eigenlijk het enige moment waarop het goed stond en daarnaa is het stilletjesaan weer beginnen stijgen, nochtans met pomp! Groetjes en tot binnenkort nog eens, Melanie |
18/01/2008 @ 19:34![]() | Hoi Melanie, Welkom zou ik zeggen! ![]() Vertel hier gerust al je verhalen, zo weten we ook wat we allemaal kunnen verwachten. Proficiat met je zwangerschap! grtjs, Inge |
| 19/01/2008 @ 19:59 melanie | @Sandra: Ik lees dat jij ook bevallen bent met een keizersnede, bij mijn dochtertje is het ook een keizersnede geworden, na 11 uren arbeid. Mijn ontsluiting wou niet verder vorderen, bleef hangen op 4,5cm. Is jouw bevalling ingeleid? De mijne wel, op 37 weken. De baby ging toen al richting de 4 kilo. Bij de geboorte woog ze 4,117kg en was ze 51cm groot, best een kloeke baby dus, maar wel kerngezond. Ze is wel direct naar neonatologie gebracht, ter observatie, en 'k heb ze dus niet bij mij gekregen. Ze hebben haar eventjes getoond en dat was het. Ik had het daar best wel moeilijk mee hoor. Je draagt je kindje al die maanden zo dicht bij je en dan kan je het nog niet eens vastnemen of eens goed bekijken. Toen ze me na 3 uur eens bij haar brachten, had ik eigenlijk ook niet meteen het gevoel dat het mijn dochtertje was die daar lag, ik zag een baby, maar herkende haar niet echt, aangezien ik haar nog niet goed te zien had gekregen. Best wel een emotioneel verwarrende en moeilijke situatie hoor. Er word je op voorhand wel verteld dat je kindje voor observatie naar neonatologie zal moeten, maar je er op voorbereiden gaat toch niet. Het goede nieuws was wel dat ze haar suiker heel goed onder controle kon houden en na 48 uur mocht ik haar bij mij op de kamer nemen. Dan kon de ontdekkingstocht pas echt beginnen. Ik zat daar opeens moederziel alleen in een kamertje met een baby, mijn baby!! Ik voelde me meteen mama. Ik ben eens benieuwd hoe het deze keer allemaal zal verlopen, ik hoop toch nog eens natuurlijk te kunnen bevallen, het is toch een unieke ervaring hé. Ga nu maar eens afsluiten... Tot gauw iedereen! Melanie |
04/02/2008 @ 19:35![]() | Hallo, stilletjes hier, nog iemand nieuws? Inge |
05/02/2008 @ 19:10![]() | Hey Elsje, Fijn te horen dat het goed gaat met Jens!!! Zal wel heel fijn geweest zijn wanneer je hem mee naar huis mocht nemen. Hou ons wat op de hoogte hé! grtjs, Inge |
05/02/2008 @ 19:10![]() | Hey Elsje, Fijn te horen dat het goed gaat met Jens!!! Zal wel heel fijn geweest zijn wanneer je hem mee naar huis mocht nemen. Hou ons wat op de hoogte hé! grtjs, Inge |
| 11/03/2008 @ 09:00 jokske ![]() | tof je nog eens te horen.... spijtig genoeg ben ik nog niet zwanger, zit nu al in ronde 6... |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwanger en suikerziekte

of
verwachten.