Hallo iedereen,
Na twee vaag positieve testen heb ik dinsdagavond een bloedtest laten doen, mijn hCG-waarde bleek 22.
Laag, maar geen reden tot paniek, vond de dokter.
Mijn cyclus was echt raar deze maand: eisprong moet rond dag 11 geweest zijn, had een piepklein beetje bloedverlies op dag 15 en 16, had ook lichte krampjes, daarna weer bruinverlies op dag 20-23 en 25-27.
Het bruinverlies leek te stoppen, maar gisteren kreeg ik weer van die zeurderige krampjes. Ik verloor wat slijm met duidelijk vers bloed deze keer en was 100% zeker dat het misgegaan was. Ik had gedacht dat het meteen zou doorzetten, maar dat is nog niet gebeurd. Vandaag weer wat bruinverlies, wel nog krampjes.
Ik moet zeggen dat ik nooit een goed gevoel gehad heb bij deze zwangerschap. Ik zou dus eigenlijk liever gewoon die miskraam achter de rug hebben, de onzekerheid is veel erger dan het feit dat het misgegaan is (want daar ben ik bijna zeker van).
Weet iemand hoe zo'n vroege miskraam verloopt? Hoe lang duurt het voor het doorzet?
Ik moet dinsdagmorgen sowieso een nieuwe bloedtest laten doen. Mag ik gewoon afwachten of moet ik eerder naar de dokter? Loop ik het risico dat het een bbz is??