< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Toch nu al een zwangerschapstest doen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Toch nu al een zwangerschapstest doen?
22/06/2007 @ 13:02

Hoi,

Ik heb altijd de pil geslikt maar nu hebben we besloten voor een kindje te gaan. met de pil was ik altijd netjes in de stop week ongesteld. vorige maand echter niet, maar omdat ik een andere type pil heb gekregen, heb ik heir verder niet bij stil gestaan. De micro 30 is namelijk van naam veranderd en ik ben van mening dat er dan allicht ook wat met de substantie is veranderd.

Nu heb ik weer mij stopweek en omdat we voor een kindje gaan zal ik heirna de pil niet meer slikken. echter ben ik nu al 4 dagen in me stopweek en weer niet ingesteld. moet ik nu een zwangerschapstest gaan doen of heeft het met de pil te maken? ik wil ook niet te snel een test gaan doen vandaar...maar wachten is ook erg.

Help.
Claire
Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 14:24
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hoi Claire,
Ja dat is best moeilijk. Een testje wagen kan op zich geen kwaad. Het is al de 2e keer dat je niet ongesteld bent geworden. Ik zou toch gaan testen. Als deze negatief is kun je misschien wel contact opnemen met je huisarts en alles uitleggen. Misschien kan hij/zij je meer vertellen.
xxx

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 12:35

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nou ik heb zaterdag een testje willen kopen, maar helaas daarvoor was mijn menstruatie al doorgebroken...had het ook niet verwacht hoor want we waren nog niet bezig. even opnieuw uitrekenen dus en dan kunnen we aan de slag. bedankt voor je antwoord!

X

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]