< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » d 47 van mijn eerste cylcus

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
d 47 van mijn eerste cylcus
22/06/2007 @ 13:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dag allemaal,

ik ben voor de eerste keer gestopt met de pil op 7 mei, daar na kreeg ik gewoon mijn regels en nu zit ik al aan dag 47 van mijn cycli, nog steeds geen regels en vorige week heb ik en test gedaan die was spijtig genoeg neg.
maar hoe lang duurd een cycly max?
ik heb sinds begin van deze week gevoelige tepels, ze zijn pijnlijk heb het ontdekt met me te wassen en het washandje ertegen was bijna ondragelijk..
wie kan er me raad geven, ben een beetje hopeloos

met dank
eefje

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 13:53
Esther en K3

Hey meid

Helaas houdt jouw lijf zich niet aan een maximum aantal dagen, het kan maar zo zijn dat het nog weken duurt voor je weer ongi wordt..! En dat kan dan weer als oorzaak hebben dat je aan het 'ontpillen' bent of er kan meer aan de hand zijn.. Je kan natuurlijk ook 'gewoon' zwanger zijn, als ik jou was zou ik gewoon af en toe nog een testje doen (zeker met het oog op je tepels, al kan ook dat an het ontpillen zijn) EN ik zou even langs de huisarts gaan! Er zijn namelijk ook pilletjes om een menstruatie op te wekken, zodat je in ieder geval aan een nieuwe ronde kan beginnen als je echt niet zwanger bent...... Sterkte meid! Oh, en als je inzit over het geld dat je kwijt bent aan zwangerschapstesten, kijk eens op http://www.matcare.nl/ die hebben supergoedkope testen die ook zeer betrouwbaar zijn!

Liefs Esther
Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 14:02

bedankt voor de reactie, het is echt lastig om zo te moeten wachten...en ik probeer me er niet te veel op te fixeren maar het is moeilijk en je ziet zoveel mooie zwangerschapsbuikjes ....je krijgt er zo erg zin in...
grtz

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]