[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/06/2007 @ 22:20 snufje | Hallo, Mijn zoontje van bijna 21 maanden wordt de laatste maand bijna elke nacht wakker en niet zomaar even wakker maar soms uren aan een stuk!! Hij gaat elke avond rond 19u30 zijn bedje in omdat hij er al om 6u uit moet..dan slaapt hij nog wat verder bij de onthaalmoeder en namiddag nog een dutje van enkele uurtjes.. Nu is het zo dat hij meestal rond 1u huilend wakker wordt en hij wordt pas rustig als ik hem wat melk geef en daarna gaat hij flink terug slapen maar na een half uurtje begint hij vrolijk te spelen en vertellen in zijn bedje..heeft het grootste plezier met zijn knuffels roept niet op mama of zo maar is gewoon klaarwakker en wij ook natuurlijk vannacht is hij van 1u tot 4u wakker geweest...zeer vermoeiendDe onthaalmoeder denkt dat hij aktief wordt van zijn melk omdat in de bambix melk veel suiker zit...weet het nie zo Weet er iemand raad want begin nu toch wel heel erg moe te worden..wil mijn nachtrust terug... Alvast bedankt, groetjes Snufje |
| 14/07/2007 @ 22:55 sil | Mijn zoontje doet het ook ineens en is precies dezelfde leeftijd....Ik heb gehoord dat het periodes even zijn, gaat vanzelf weer over...Heb ook al van alles geprobeerd, wel flesje geven, geen flesje geven...eruithalen, lopen niks niks niks....het enige wat bij ons het snelste werkt is eruit halen, half uurtje drie kwartier op zitten en dan weer in z'n bedje stoppen... Op dit moment heeft ie 2 nachten weer de hele nacht doorgeslapen en afgelopen nacht weer eruit geweest...., dus er zit alweer verbetering in....Tis helaas waarschijnlijk een periode waar we doorheen moeten |
| 16/07/2007 @ 21:39 snufje | Hallo, Hier gaat het enkele nachten goed en dan weer 3 nachten slecht... Melk geven heb ik ondertussen afgeschaft..laat hem soms huilen dan valt hij terug in slaap maar wat het beste helpt is eventjes bij ons nemen dan wil hij beetje spelen en na 10 min leg ik hem terug in bedje dan is hij wel niet tevreden en huilt hij enkele min maar valt flink terug in slaap... Hopelijk is die fase snel voorbij want zou toch weer es een week aan een stuk willen doorslapen hoor.. Groetjes, snufje |
[Reageer]

's nachts wakker
vannacht is hij van 1u tot 4u wakker geweest...zeer vermoeiend