< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » zoontje geen stem meer.....

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
zoontje geen stem meer.....
23/06/2007 @ 10:25
sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lieve moeders,

Mijn zoontje maakte 3 dagen geleden een week lang een geluid waarvan ik dacht dat dat nooit goed was voor zijn stemmetje...hij ademde zeg maar heel overdreven in leek wel een stikgeluid, maar hij moest er om lachen en vond het leuk....nu is hij sinds 3 dagen zijn stem zo goed als kwijt, er komt nog wel wat geluid uit, maar met moeite....ik vind het zo zielig...dan zie je zo'n huilgezicht waar geen geluid uit komt...en dat brabbelen tja...dat is nu ook even over....wat moet ik doen? is dat normaal........gaat het wel over..als het morgen niet over is ga ik maandag naar de dokter met hem, maar ja, ik vind het nu zo sneu voor hem...
Groetjes

Link naar deze reactie
23/06/2007 @ 12:14

Online Status Bekijk profiel
he,

vervelend joh!

ik zou ook even vragen wat je eraan zou kunnen doen. even het cb opbellen of naar de hiusarts.

magali maakt ook geluiden als een proffesionele tennisspeelster die net een mega harde smash maakt... wel grappig maar ze klinkt soms ook net als joe cocker savonds...beetje donkere stem voor een meisje

groetjes trui

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 21:01
Dagmaries

Online Status Bekijk profiel
Dagmar is ook haar stem kwijt... komt omdat ze snipverkouden is. Zoooo zielig, als ze huilt komt er alleen een beetje gepiep uit. Ze grijpt ook wat naar haar keeltje, ik denk dat het haar ook zeer doet. Hopelijk is het morgen wat beter.
Is Casper verkouden? Misschien dat het daar aan ligt? Anders kun je natuurlijk altijd even langs de dokter gaan. Sterkte!

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 11:11
sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nee, Casper is niet verkouden....ik denk dat het door dat rare geluidje komt wat ie steeds maakte...het is nog niet over, woensdag kan ik pas bij de dokter terecht, maar ik ben wel naar de weekendarts geweest omdat hij zo overstuur wakker werd die middag, dacht ik (ook door dat hese stemmetje) dat hij het benauwd had. Er was dus niks aan de hand, longetjes zijn schoon, en over dat hij z'n stemmetje kwijt is had hij niet veel te zeggen, ja dat dat wel eens kan, maar het kan ook uitlopen naar een ontsteking op zijn stembanden als het erg lang duurt?????????dus woensdag even langs de huisarts maar.
Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]