< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » slijmvraagje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/06/2007 @ 11:47
stampertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames,

Ik heb een slijmvraagje. Ik ben nu 31w5d zwanger.
Toen ik vanmorgen naar de wc ging en me afveegde zag ik in het papiertje dat ik bruinig slijm verloren was.
Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld, maar zij vertelden me dat zolang ik geen buikpijn had en het geen rood slijm was, dat alles in orde was.
Maar, toch ben ik er niet gerust op. Kan dit echt oud bloed zijn? Dat verlies je toch in het begin van de zwangerschap? En buikpijn, ik heb het gevoel dat ik de hele tijd door iets voel, maar of het de is of niet dat weet ik niet.
Wel ben ik al enkele dagen misselijk , net ochtendmisselijkheid. Kent iemand dit of maak ik me alleen maar ongerust.

Stampertje

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 00:29

Heb je al gemeten of je een verhoogde lichaamstemperatuur had? Ik had dit vorige week, het was wel niet veel maar toch. Mocht je dit morgen nog hebben, ga dan zeker eens naar het ziekenhuis voor een monitoring. Toen ik ging, kwam de gynaecoloog direct ter plaatste en controleerde hij ook alles.

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 22:34
stampertje

He Becky,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb mijn temperatuur gemeten, maar die was normaal. Ik heb een drukke week achter de rug en het zal daar (ook) wel door komen. Ik heb vandaag de gehele dag op de bank gelegen. Maar, we houden het in de gaten en als ik het niet vertrouw bel ik direkt de gyn.

Stampertje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]