Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/07/2007 @ 22:00 brittbabe | ik heb vanmiddag ook in het zh gespendeerd, de vk twijfelde of er een scheurtje in mn vliezen zaten. een uurtje aan de ctg gelegen en de scan om weeën activiteit te meten. maar uiteindelijk niets aan de hand. verder heb ik ook nog geen ontsluiting of iets, dus we wachten nog even af. |
| 10/07/2007 @ 22:13 Oma!! | Spannend allemaal die bevallingen! Mijn dochter heeft vandaag ookal in het ziekenhuis gelegen en had op 35 weken en 4 dagen 3cm ontsluiting en toenemende weeën! Eind van de middag weer thuisgekomen met de mededeling dat ze morgenochtend weer in het ziekenhuis werd verwacht, maar mochten de weeën gaan toenemen dan moest ze meteen weer naar het ziekenhuis gaan. En ze is nu zo'n goed uur geleden met haar zuslief vertrokken naar het ziekenhuis, dus ik wacht vol spanning af ![]() Groeten |
| 11/07/2007 @ 19:08 ikke | wat een zeikerd ben je met: wat heeft dit met mn vraag te maken?? doe ff lekker relaxed, aandacht trekkertje... jeetje laat een ander ook es wat vertellen.... ![]() |
| 11/07/2007 @ 22:23 brittbabe | als je een serieuse vraag stelt en er andere mensen dingen gaan posten wat totaal niets met de vraag te maken heeft, dan lijkt het me niet meer dan logisch. en als je me graag aan wilt vallen, heb dan even het fatsoen dat via een pb te doen. |
| 24/07/2007 @ 12:00 Deb ![]() | danku ikke! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zijn dit nu voortekenen?