< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » zou er een tandje op komst zijn ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
zou er een tandje op komst zijn ?
24/06/2007 @ 09:56
lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo ,

mijn dochtertje is zes maand en een half . het eten gaat tegenwoordig wat langzaam net alsof ze geen honger heeft. bij haar flesje smorgens moet ik toch wel een uurtje wachten om het te geven nadat ze wakker is en dan nog slaat ze een paar keer haar hoofdje weg. smiddags bij haar groentepapje eet ze het ook wel op maar ook niet met veel smaak dan haar fruitpapje weer hetzelfde en het laatste flesje loopt ook niet van een leien dakje soms ben ik er wel meer dan een half uur mee bezig maak me hier wel wat zorgen over. voor de rest is ze wel heel actief lacht ze veel. wel wil ze iets meer aandacht dan ik van haar gewoon ben .herkent iemand dit ? zou het misschien tandje kunnen zijn die op komst is alleen zie ik nog niets.
groetjes lies

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 11:04
Kim

Het zou kunnen hoor!

Meestal als er een tandje op komst is, zijn ze wat zeurderig!
Nog een paar kenmerken:
- Haar poepje vrij rood
- Een beetje koorts: max tot 38.5 (anders is het iets anders)
- Haar tandvlees voelt zeer hard aan.

Bij de apotheek kan je een crèmeke kopen dat de pijn wat verzacht. Er bestaan ook van die borsteltjes om over je vinger te schuiven en zo kan je over haar tandvlees wrijven! Dit vinden ze zalig!

Hopelijk vindt je snel de oorzaak van haar ongemakje!

Groetjes -x-
Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 12:42

Online Status Bekijk profiel
he,

heel herkenbaar. vooral het moeilijke eten... magali sliep ook minder lekker door. ze werd een paar keer wakker snachts. twee dagen later was het eerste tandje er en nog eens twee dagen later het tweede. daarna at en sliep ze weer als normaal.

zou dus best eens kunnen!
groetjes trui

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 13:11
kimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey hey

tsja ze kunnen daardoor natuurlijk minder eetlust hebben en meer poepbroeken etc etc..
sterre heeft nu twee tandjes vooraan..onderin..en ik heb er echt niks van gemerkt..op het vele kwijlen na!!!

succes

liefs kim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]