< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Wie ervaring met Mirena spiraal...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Wie ervaring met Mirena spiraal...
24/06/2007 @ 13:12
W!zzy'82

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames

Ik ben 7 weken geleden bevallen van mijn grappig zoontje en tot hiertoe weer aan de pil

Graag had ik een Mirena gehad, iemand ervaring mee?

xxx

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 22:22
Vera

Hey Wizzy,

Ik ben bevallen op 4/5/2007 en heb 6 weken later een mirena laten plaatsen en ben er tot nu toe redelijk tevreden over.

Het plaatsen op zich deed geen pijn (in tegenstelling tot sommige verhalen die ik vooraf had gelezen), enkele uren later en de dag nadien had ik wel menstruatie-achtige krampen en een beetje bloedverlies. Dit bloedverlies heb ik vandaag, een dikke week later, nog steeds.

Wel ben ik een beetje bang dat hij niet goed zit ofzo. Weet niet, gewoon een gekke gedachte denk ik omdat ik beetje schrik heb opnieuw zwanger te worden.

Ik voel de draadjes zelf wel (als ik echt ga zitten zoeken) maar het stoort zeker niet.
Verder totaal geen andere klachten. Over 5 weken moet ik terug voor een controle.

Groetjes.
Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 13:38
Kim

Hoi,

Ik heb van november 2006 een Mirena - spiraaltje.
Over het algemeen ben ik er zeer tevreden over!
In het begin had ik ook wat bloedverlies, maar na een aantal weken verdwijnt dit en komen uw maandstonden (bijna) niet meer door!

Eén nadeel wel: sinds het spiraaltje heb ik weer last van acne, niet heel veel, maar ik ben er véél gevoeliger voor geworden! (Dit vind ik het spijtige eraan)

Het inbrengen was bij mij wel pijnlijk omdat mijn baarmoeder in een 6 gekruld was en ze eerst de baarmoeder moesten rechttrekken.

Ook ik heb schrik om terug zwanger te worden.

De gyn vertelde mij dat het spiraal voor 92 procent goed zat! (Dit vind ik niet erg geruststellend)

Maar tot hiertoe alles nog in orde hoor!

Groetjes -x-
kim

Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 13:44
W!zzy'82

Brrr, niet echt heel goede ervaringen
Ik moet 2/7 op controle en ik ga er met mijn gyné eens over praten.
Zelf ken ik ook iemand en die heeft ze laten verwijderen omdat ze bleef bloed verliezen. Vandaar dat ik eens meerdere verhalen wou lezen, maar blijkbaar toch niet echt zeer goed.
Ik denk er zeker in overleg met de gyné eens over na.

Jullie alvast bedankt

xxx
Wizzy en Daan

Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 13:54
cindy

Hey,

Ik heb vorig jaar na de bevalling van mijn zoontje geprobeerd een Mirena-spiraal te laten plaatsen. De eerste keer heeft de gyn 5 keer moeten proberen en het deed verschrikkelijk pijn. Na 6 weken op controle of het goed zat, niet dus. Tweede poging die je gratis krijgt van Mirena lukte na 3 keer proberen, weer pijn. Na de plaatsing had ik ook altijd felle menstruatie-achtige krampen. Zes weken later opnieuw naar de gyn om te kijken of het dit keer gelukt was, weer niet Nu lag het volgens de gyn aan mijn baarmoeder, maar ik heb zo mijn twijfels. In ieder geval ben ik veel geld kwijt hieraan en moet ik nu nog die stomme pil nemen

Sorry voor dit negatief verhaal, maar ik wil maar even aantonen dat het niet bij iedereen lukt. Denk er eerst goed over na. Als het wel lukt, is het natuurlijk een grote luxe.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 19:37
esmeralda

Online Status Bekijk profiel
ik heb ook de mirena het is geweldig ja het inbrengen voelde ik niet zo maar die eendenbek auw die deed wel pijn mijn menstuatie is bijna nihill alleen een beetje afscheiding

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 15:18
barbara

Online Status
ik ben ook van plan om de mirena te latenn plaatsen maar dit wordt bij mij allemaal vergoed gelukkig..

kom je trouwens ook extra kilo's aan? dat heb ik eens gelezen ben benieuwd wat jullie ervaring hiermee is?

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 15:27
W!zzy'82

Goede vraag, kom je hier KG's van bij eigenlijk?

Ik heb daarjuist een Mirena laten plaatsen en de plaatsing viel reuze mee, nu hopen dat ik er voor de rest tevreden van ben. Daarjuist naar de toilet geweest en een klein beetje bloedverlies maar dat zou normaal zijn volgens mijn gyné. Ze zei ook zoals jij zegt Mary, dat je een paar maanden nadien lichtjes kunt bloeden.

Bedankt voor jullie reactie's!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]