< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » wie nog problemen met vorming placenta ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
wie nog problemen met vorming placenta ?
24/06/2007 @ 13:23
wonder'tje

Online Status Stuur bericht
hey ik ben 9 weken zwanger en heb al veel problemen gehad paar bloedingen al drie weken rust en utrogestan nemen (hormonen pilletjes)
met foetus gaat alles goed groeit goed en hartje klopt krachtig !
maar bij de laatste echo zag de gyn dat de placenta zich niet goed kan vormen en daarom nog altyd de kans bestaat op een miskraam op 14 a 15 weken zou het gevormt moeten zijn anders overleeft het niet ! heeft iemand dit nog meegemaakt en hoe is dit afgelopen ben de laatste weken ook heel misselijk geweest en overgeven maar dat begint stilletes aan aftenemen khoop dat dat geen slecht teken is en normaal is bloeie doe ik momenteel niet meer dus dat is toch al een goed teken !
groetjes steph
Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 13:29
Callie-Cinnie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Steph,

Toevallig kom ik net thuis uit het ziekenhuis,ben opgenomen omdat ik aan het uitdrogen was,deed al drie dagen niets dan overgeven,maar de gynaecoloog zei dat waar de mama's zo misselijk zijn de beste zwangerschappen zijn.Dus met andere woorden,misselijk zijn is juist goed.
Hoe hebben ze kunnen zien dat de placenta zich niet goed vormt?Gewoon via een echo?

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 12:17
wonder'tje

hey callie-cinnie,
ja dat heb ik ook gehoort maar bij mij begint de misselijkheid de laatste dage aftenemen maar kheb gelezen dat dat bij nog vrouwen is omdat ik dichter bij de 12 weken kom kheb een paar bloedingen achter de rug en elke keer een echo en bij de laatste echo vrijdag zag de gyn dat de placente zich niet goed vormde en dat moet in orde zijn tege de 14de week omdat bab'tje er dan van moet leven

groetjes steph
Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 15:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi steph

Ik sinds vrijdag vloei ik en het houd s`nachts op maar bij t opstaan begint t weer... de verloskundige wacht af tot maandag. het kan een bloedvat zijn of een miskraam zegt ze. Door jouw verhaal krijg is toch wat hoop. Had jij veel bloedverlies? ik loop niet leeg maar het is ook niet weinig. ik vindt t echt doodeng dat afwachten.

Liefs Sandra

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 11:01
wonder'tje

hey sandra,
ik vind dat gyne nog al snel zegge het word een miskraam bij mij zeidde ze dat ook bij elke bloeding die ik had op 6 en 7 weken en bij mij heeft het er ene keer uitgestroomt ik heb toen een andere gyne gevonden heeft alles is te goei onderzocht en zei dat ik problemen had met de placenta die zich niet goed wilt vormen en daarom zat er ook bloed in mijn baarmoeder en dat moet eruit en daarom heb ik altyd van die kleine bloedingskes nu maar ons baby'tje geeft niet op en groeit heel goed ! woensdag moet ik terug voor een nieuwe echo ik hoop dan ook dat alles nog oke is en dat eindelijk die placenta begint te vormen want die heeft ons baby'ke wel nodig natuurlijk daarom maak ik mij ook wel zorgen hoor pff !maar het goede nieuws is mijn vriendin heeft juist hetzelfde meegemaakt bij haar drie kinderen en dat zijn nu drie prachtkinderen dus dat geeft hoop !
wrm heeft jouverloskundige geen echo gemaakt dan wist ze inees of het een miskraam word of er iets anders mis is waar je iets kan aan doen ik begrijp niet dat ze altyd zolang wachten mij hebbe ze ook drie keer laten plakken toen ik bloed verloor als het aan hun lag zou en ging ik een miskraam krijgen zo'n mense moeste ze hun job afpakken !
vele groetjes en sterkte
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]