< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » kleine baby ?!?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/06/2007 @ 08:03
wendy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,
Ik ben vorige woensdag naar de gyn geweest voor de laatste echo en 't babytje ligt onder 't gemiddelte zowel van grootte en gewicht (op 31w +/- 1600gr).
Ik maak me nu toch wel zorgen want mijn dochter was een heel flinke baby.
Ik heb pas een volgende afspraak moeten maken op 18/7, dus ik denk niet dat de gyn zich zorgen maakt.

Grts Wendy

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 10:36
T'ke

Dag Wendy,

ik denk niet dat je je echt zorgen hoeft te maken, zeker als de gyn er niet echt specifiek iets van gezegd heeft. Elke zwangerschap is anders, en niet alle baby'tjes zijn even groot bij de geboorte.
Ons baby'tje weegt op 31 weken ook maar 1,5 kg (lengte weet ik niet precies) en de gyn zei dat het waarschijnlijk ook niet echt een groot kindje zal zijn (Lore was ook maar 45 cm... maar kerngezond!)
Het is trouwens in die laatste weken dat de baby flink groeit en gewicht bijkomt.

Maak je maar niet te veel zorgen, je zal 18/7 wel zien dat de baby weer flink gegroeid is.

Groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 14:02
stampertje

Hoi Wendy,

Maak je maar geen zorgen. Ons kindje woog vorige week, 31w4d, maar 1700gram. Volgens mijn gyn is dat het gemiddelde. Dus, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
En het is net wat T'ke zegt, iedere baby is anders.

Geniet lekker van de zwangerschap.

Stampertje

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 14:13

hoi iedereen

ben vorige week donderdag voor de laatste keer naar de echo geweest en ik ben nu 34 weken en die van mij weegt nu nog maar 1800 gr dus is ook niet veel he hoe groot hij ging zijn wisten ze niet konden ze niet meer zien maar hij zat toch al goed met zijn hoofdje in de bekken zodat hij zich ook niet meer kon draaien

groetjes

yenka en maité

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 09:18
Lunneke

Hey, ik zou me niet al te veel zorgen maken hoor...
Aanvankelijk zei de gynaecoloog altijd dat ons ventje een grote baby zou worden en de laatste keer dat ik geweest ben zei hij dat het slechts een gemiddelde zou zijn (hij zou zelfs een week achter zitten op curve). Maar de gynaecoloog zei wel dat de baby'tjes de laatste 2 maanden nog vaak groeispurten doen, dus dat het eigenlijk niet echt voorspelbaar is hoe groot of zwaar ze zullen zijn bij geboorte..
Nog niet te veel aan denken, dat doe ik ook niet....
Dikke knuffel
Lunneke

Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 21:33

Ons zoontje was vorige week 33 weken 2106g maar qua centimeters was de dokter het vergeten te vertellen, hij moest dringend een bevalling doen. neenee, niet bij mij Maar op het papiertje heb ik +-40 cm geschat. Volgende week dinsdag terug op controle.

Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 09:08
Dusanka

Heeeeeeeey hoi,

Vorige week een echo gehad op 32/4 en ons kereltje zou ( p80) rond de 1600/1700 gram zijn en het is perfecto perfecto ( we wonen in Spanje) Alles is dik in orde en hij doet het goed...hij zij er ook duidelijk bij dat dit een schatting is en ze dit nooit exact kunnen zeggen.... er kan een verschil in zitten van +- 500 gr.

Zolang hij zegt dat het goed is en het goed voelt ....vind ik het prima

Gr.
Dusanka

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]