Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/06/2007 @ 10:05 Callie-Cinnie ![]() | Jeetje Lynn,wat erg meid,ik hoop dat je man snel terug is om je te steunen in dit verdriet,ik denk aan je Cindy |
| 28/06/2007 @ 18:26 Jenny | Ik vindt het echt vreselijk voor je lynn. Ik wilde het eerst niet zeggen om je niet te ongerust te maken maar ik heb ook een miskraam gehad ander half jaar geleden en toen heb ik ook zeker ander half a twee weken bruine afscheiding gehad. Het deed ook vreselijk pijn maar gelukkig was mijn man er wel bij. ik ben naar het ziekenhuis geweest om te kijken of ik vanbinnen goed schoon was en we hebben het vruchtje laten onderzoeken. Het bleek later gewoon niet goed te zijn (niet levensvatbaar ) omdat er ergens iets fout was gegaan. Moeder natuur heeft er bij mij toen een stokje voor gestoken. Een hele schrale troost maar 1 op de 4 vrouwen krijgt een miskraam. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies en hopelijk wordt je binnenkort weer gezond zwanger. Liefs jenny |
| 29/06/2007 @ 14:27 christa ![]() | Heel veel sterkte Lynn!! heb er even geen woorden voor.... |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Bruin verlies op 7 weken