< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Opa/oma zijn/worden » en tantes/ooms dan?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Opa/oma zijn/worden
en tantes/ooms dan?
25/06/2007 @ 15:54
Kipstukheyligers

Online Status
ik ben trotse tante in de wording,(de vriendin van mijn broer is 14 weken zwanger) en het valt mij op dat je heel veel ziet voor papa's en mama's(dat moet ook, begrijp me niet verkeerd) en opa's en oma's,(ook erg nodig) maar ik vind dat ook oom's en tante's aandacht moeten krijgen, vandaar dit onderwerp.
ik ben mega-enthousiast! ik kan niet wachten! ik wil een kopie van de echo en ik wil mee babywinkelen. gelukkig vinden ze het niet erg dat ik zo enthousisast ben. het voelt nog zo ver weg: 23 december. maar gelukkig heb ik in de tussentijd de echo's en mijn broer en zijn vriendin. nou, ik ben het weer kwijt.

xxx
kirsten
Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 22:59

Online Status
Ook ik ben een tante in wording en vind het echt ontzettend leuk. Hebben zelf al 2 kids maar vind het erg bijzonder om tante te worden. Duurt alleen nog even, december. Ben al druk bezig met cadeautjes enzo.
Link naar deze reactie
24/08/2007 @ 21:56
B

ik ben 5 maanden geleden tante geworden en heb de kleine heel veel mogen zien en heb hem veel cadeautjes gegeven.. tot nu.. na de doop.

Ik zie ze niet meer en ik hoor niets meer.

verschrikkelijke hartpijn heb ik hierdoor. Waarom ben ik plots niet meer goed genoeg? Zou ik iets verkeerd gedaan hebben?

ik heb al gevraagd waarom we niets hoorden maar mijn broer zei dat hij het heel druk had op zijn werk, maar nu heeft hij een week vrijaf gehad en nog steeds niets gehoord.

Erg vind ik dat
en ik zie dat kindje doodgraag, zou er zelfs een moord voor begaan..

groetjes
Link naar deze reactie
27/08/2007 @ 15:28
Ines

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben ook de trotse tante van een neefje van 18 maanden. Ik zou ook echt alles voor hem doen. Gelukkig laat mijn zusje wel toe dat ik hem wat verwen en zie ik hem minstens 1x per week.
Sinds vorige week weet ik dat er een broertje/zusje voor hem onderweg is. Ik vind het allemaal weer super-spannend!

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 09:24

ik mag mij eind maart begin april terug trotse tante noemen van mijn vierde neefje en twee weken geleden is mijn schoonzus bevallen van hun derde zoontje en mijn broer liet het mij als eerste weten. tante's en nonkels mogen zeker niet vergeten worden. ik heb in der tijd serieus veel steun gehad van mijn drie jongere zussen en oudere broer toen ik er alleen voor stond.

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 08:42
goopybike

Hallo,

Ben het er volledig mee eens dat de tantes en nonkels niet vergeten mogen worden.
Mijn broer was in de wolken dat hij nog eens nonkel zou worden. maar mijn schoonzus...

Bij ons was het een tegengestelde werking.
Mijn schoonzus heb ik heel mijn zwangerschap niet gezien en ze is na de bevalling nog niet eens komen kijken naar onze dochter (wel op de babyborrel, maar die was pas na 8weken) Dit vind ik een grote schande!!!

Nu is ze zelf zwanger en zou ze alle babyspullen van ons willen lenen, maar daar is mijn verstand te klein voor.
Als ze een beetje fatsoen hadden, dan kregen ze alles, maar nu moeten ze het maar zelf gaan kopen.
Als dat het enige is waar we goed voor zijn,...sorry, niet met ons, dan verkopen we de spulletjes maar!!!

Geniet in elk geval van het tante- of nonkelschap en ik hoop dat die kleintjes meer aan jullie hebben dan wij aan mijn schoonzus!

Grtz

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 11:00
Debby

Mijn zus was door het dolle heen dat ze tante werd en toen ze later hoorde dat ze ook nog eens meter mocht zijn, was het helemaal klaar. Daar kunnen we ook altijd op rekenen om te komen babysitten.
Mijn broer is nooit echt kinderen-minded geweest, daarom was en ben ik nog steeds aangenaam verrast dat hij een goeie nonkel is en dat hij zo zot is van ons ventje.

Aan mijn vriend zijn kant is de ene broer peter en die is ook zot van ons ventje. Maar die wordt één dezer dagen ook vader, dus is het normaal dat zijn eigen kindje voorrang krijgt. Ik word dus ook tante!
Zijn andere broer heeft het momenteel een beetje moeilijk, die heeft ons ventje nog niet gezien. Dat vind ik wel een beetje jammer, maar het is zijn taak om eens langs te komen hé.

Ik denk wel dat tantes en nonkels minder bemoeizuchtig zijn dan grootouders.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]