[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2007 @ 15:54 Kipstukheyligers | ik ben trotse tante in de wording,(de vriendin van mijn broer is 14 weken zwanger) en het valt mij op dat je heel veel ziet voor papa's en mama's(dat moet ook, begrijp me niet verkeerd) en opa's en oma's,(ook erg nodig) maar ik vind dat ook oom's en tante's aandacht moeten krijgen, vandaar dit onderwerp. ik ben mega-enthousiast! ik kan niet wachten! ik wil een kopie van de echo en ik wil mee babywinkelen. gelukkig vinden ze het niet erg dat ik zo enthousisast ben. het voelt nog zo ver weg: 23 december. maar gelukkig heb ik in de tussentijd de echo's en mijn broer en zijn vriendin. nou, ik ben het weer kwijt. xxx kirsten |
| 25/06/2007 @ 22:59 | Ook ik ben een tante in wording en vind het echt ontzettend leuk. Hebben zelf al 2 kids maar vind het erg bijzonder om tante te worden. Duurt alleen nog even, december. Ben al druk bezig met cadeautjes enzo. |
| 24/08/2007 @ 21:56 B | ik ben 5 maanden geleden tante geworden en heb de kleine heel veel mogen zien en heb hem veel cadeautjes gegeven.. tot nu.. na de doop. Ik zie ze niet meer en ik hoor niets meer. verschrikkelijke hartpijn heb ik hierdoor. Waarom ben ik plots niet meer goed genoeg? Zou ik iets verkeerd gedaan hebben? ik heb al gevraagd waarom we niets hoorden maar mijn broer zei dat hij het heel druk had op zijn werk, maar nu heeft hij een week vrijaf gehad en nog steeds niets gehoord. Erg vind ik dat ![]() en ik zie dat kindje doodgraag, zou er zelfs een moord voor begaan.. ![]() groetjes |
[Reageer]

en tantes/ooms dan?
Hebben zelf al 2 kids maar vind het erg bijzonder om tante te worden. Duurt alleen nog even, december. Ben al druk bezig met cadeautjes enzo.