[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2007 @ 16:02 Loes | Ik was net bij de slager en toen zei een vrouw tegen mij. "Het kindje komt nog lang niet, dat kan ik zien aan je ogen, je kijkt nog veel te goed uit de ogen". Kunnen mensen dit zien??? Ik ben zaterdag a.s. 30 juni uitgeteld. Ik wil wel eens weten of je het kan zien... |
| 25/06/2007 @ 16:41 MariposA ![]() | Nee, eerlijk gezegd geloof ik daar niet in....wat denk je zelf? |
| 25/06/2007 @ 18:04 Mammie-D ![]() | bakerpraat!!! sorry, ik geloof niet in die onzin. je baby komt wanneer hij/zij daar klaar voor is, en dat zie je heus niet aan de stand van je ogen. ![]() ![]() |
| 26/06/2007 @ 06:38 melissa ![]() | grote onzin joh. Het komt wanneer hij er klaar voor is en niet de mama Ik was nog super fit 12uur voor hij geboren werd liep nog lekker boodschapjes te doen enzo gr |
| 26/06/2007 @ 09:33 kimmie ![]() | hey hey hahaha nou nee je kan het niet zien hoor! sommige mensen denken van wel maar het is echt niet waar! succes meid..met de laatste loodjes.. liefs kim |
| 26/06/2007 @ 15:43 Marleen | De dag van bevallen schijn je er erg moe uit te zien (lijnen in je gezicht) |
| 03/07/2007 @ 16:10 Loes | Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Ik ben nog steeds niet bevallen ,maar volgens mij kijk ik ook nog niet anders dus we gaan er gewoon vanuit dat het onzin is!! ![]() |
[Reageer]

Kun je het zien?

!!