< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Kun je het zien?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/06/2007 @ 16:02
Loes

Ik was net bij de slager en toen zei een vrouw tegen mij. "Het kindje komt nog lang niet, dat kan ik zien aan je ogen, je kijkt nog veel te goed uit de ogen". Kunnen mensen dit zien??? Ik ben zaterdag a.s. 30 juni uitgeteld.
Ik wil wel eens weten of je het kan zien...
Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 16:41
MariposA

Online Status Bekijk profiel
Nee, eerlijk gezegd geloof ik daar niet in....wat denk je zelf?

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 17:33
Kim

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik denk niet dat ze het aan je ogen kunnen zien hoor!
Bij mij zeiden ze steeds:"amai, dat komt voor het eerst nog niet hoor, het zit nog veel te hoog!"

Niet te veel van geloven!

Geniet er nog van en veel succes bij je bevalling!

Groetjes kim -x-

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 18:04
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
bakerpraat!!! sorry, ik geloof niet in die onzin. je baby komt wanneer hij/zij daar klaar voor is, en dat zie je heus niet aan de stand van je ogen.

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 06:38
melissa

grote onzin joh.

Het komt wanneer hij er klaar voor is en niet de mama

Ik was nog super fit 12uur voor hij geboren werd liep nog lekker boodschapjes te doen enzo

gr

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 09:08
Lunneke

Ik geloof er ook niet echt in maar mijn mama beweerde ook dat ze het kon zien aan mijn gezicht... een smallere neus en een getrokken gezicht... tja, ik zou het niet kunnen zien...
Groetjes
Lunneke

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 09:33
kimmie

hey hey

hahaha nou nee je kan het niet zien hoor!
sommige mensen denken van wel maar het is echt niet waar!

succes meid..met de laatste loodjes..

liefs kim

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 15:07

Geloof er eerlijk gezegd ook niet veel van maarja, ieder zijn ding he

In het begin toen ik zwanger was van mijn eerste dochtertje waren er wel die me vroegen of ik zwanger was nog voor ik iets had verteld. Konden het naar het schijnt ook zien aan mijn ogen. Beetje freaky maarja

Succes aan al degene die binnenkort moeten bevallen

Groetjes
Kim

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 15:43
Marleen

De dag van bevallen schijn je er erg moe uit te zien (lijnen in je gezicht)
Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 10:33
Caroline

Op 38 weken zat ik bij de kapper en zeiden een paar vrouwen tegen mij: "Dat gaat niet lang meer duren bij jou, ik zie het aan je gezicht!" Ik ben op 40 weken en 3 dagen bevallen, ingeleid dan nog, omdat ik een zware baby verwachtte... Grote onzin dus die praatjes!!

Caroline

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 16:10
Loes

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Ik ben nog steeds niet bevallen ,maar volgens mij kijk ik ook nog niet anders dus we gaan er gewoon vanuit dat het onzin is!!

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 18:15

Hey!

Ik geloof er ook niet in... Maar dan wil ik je toch even dit vertellen....
Op 26 juni ging ik 's ochtends boodschappen doen. Bij de kassa kwam er een vrouw naar me toe die zei: Mevrouw, ik zal de boodschappen even voor u naar de auto dragen. Ik kan zien dat u vandaag gaat bevallen.
Ik verklaarde haar voor gek. Thuis belde ik mijn man om dit verhaal te vertellen. Ik had ook nergens last van. Toch ben ik die nacht om half 2 bevallen van onze Teun. Tjah toeval??

Liefs Mieke

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 09:32

eeeej,

Ja of je het nu kan zien of niet !! Ze zullen er wel uitkomen wanneer dat zij het willen !! Dat verhaaltje over "ik zie aan je ogen dat je zwanger bent", dat heb ik ook gehad !!

Mijn vader vertelde me ook dat hij dit kon zien aan mijn neus dan wel ma soit !! Ik geloof er niet echt in !! Dat is zoals die volle maan dingen... Allez ja, dan kun je met alles al gaan bevallen !!

Ik wens iedereen alvast véél succes met de bevalling/baby !! We gaan dat goed doen hé meiden !!

Grtz

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 11:00
Jedi

Online Status Stuur bericht
Ik voelde elke bevalling zich aankondigen doordat mijn dijen heel stijf aanvoelde, het leek wel of ik de ronde van Frankrijk had gefietst. Ik kon niet goed wandelen, dat deed pijn en was heel zwaar. Ik had dan ook heel veel harde buiken. Bij mijn jongste zoontje had ik drie dagen na elkaar om het half uur een harde buik en die werden de laatste dag wat sterker, toen wist ik dat het een kwestie van uren was. Maar niemand heeft het gezien aan mn uitstraling, das een hoop gezever!
groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]