< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » werkende moeders zijn slechte moeders...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
werkende moeders zijn slechte moeders...
17/07/2007 @ 15:16
MariposA

Online Status Bekijk profiel
Gaat lekker hier

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 15:40
deesje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Noortje, ik moet het zelf nog allemaal wel even uitzoeken, maar ik weet dat je daar als Belg recht op hebt en het kan niet geweigerd worden door je werkgever. Je krijgt er ook een premie voor.
Meer info vind je op volgende link:
http://www.kindengezin...._en_premies/Borst59.jsp

of gewoon even ouderschapsverlof intikken op google

En hou nu toch op over dat woord, zeg dan gewoon dat we hier allemaal aan het zagen zijn he

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 00:12
yoda

Hallo lieve mensjes

Even een kleine mening hier.
Zijn er geen zwaardere problemen in deze wereld dan een paar woorden etc...
Van de week las ik dat er een moeder was bevallen waarvan ze de pasgeborene moesten reanimeren omdat er teveel alcohol in het bloed zat ?

Communicatie op deze wereld is echt niet altijd makkelijk, als ik de titel lees denk ik oei, dit is slecht verwoord, misschien had het anders geformuleerd kunnen worden.

En natuurlijk heeft iedereen zijn eigen manier om iets te verwoorden, de ene kan het dan al wat beter dan de andere.

In ieder geval hormonen of geen hormonen, als iemand die ik niet ken een mening heeft dat mij zou kwetsen of een kwetsend woord gebruikt dan doet dat me niets, want het zal pas pijn doen als het uit iemand zijn mond komt die ik liefheb.

Waar we ons vooral mee moeten bezig houden is onszelf en als we allen daar eens goed mee op weg zijn zal de wereld er misschien ook op beteren, enfin niemand is perfect hé !

Voor alle zwangere of mama's of mensen die mama of papa willen worden of niet, GENIETEN het leven is kort en ieder doet da goed op zijn manier.

Groetjes

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 08:37
MariposA

Online Status Bekijk profiel
Hey Yoda,

Ik denk (zeg denk he) dat je de titel verkeerd opvat. Degene die het topic opent, werkt nl. zelf en heeft te horen gekregen dat ze een slechte moeder is als ze werkt, of krijgt in ieder geval dat gevoel. Vandaar de titel!

[Laatst gewijzigd door MariposA - 18/07/2007 @ 09:59] - Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 09:20
ptibou

Hallo,

Wat mijn lieve man betreft is er geen spraak van verlof, zelfs voor de bevalling 1 dag en dan terug aan de slag, hij is zelfstandig en het werk kan niet op hem wachten!

Ik ben zelf in verlof zonder wede en ben een klein zelfstandig activiteit begonnen, ik doe het op mijn gemak!

Voor Hugo heb ik ook en ouderschapsverlof gepakt van drie maanden full-time thuis, ik kreeg toen 500 euros per maand,voor niks te doen vind ik het best goed!

xxx
Ptibou

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 10:27
Hilde

Hey
op www . rva . be vind je ook alles over ouderschapsverlof en tijdskrediet enzo. Of bel eens met je plaatselijk RVA kantoor? Heb ik ook zo gedaan. Ze zijn wel niet overal even vriendelijk
Ik ben nu 20% in ouderschapsverlof tot het einde van het jaar. De 1e maand heb ik volledig (100%) genomen.

En vraag misschien ook even je aanmoedigingspremie aan bij de overheid? Ik weet niet vanbutien hoeveel het is maar alle beetjes zijn welkom he
op www . vlaanderen . be/werk

Ik hoop dat hij de links zo wil laten staan in mijn berichtje hier

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]