Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/07/2007 @ 14:34 wendy | Hallo Sofie en Vanessa, Gelukkig is alles goed voor je Sofie en moet je niet in het ziekenhuis blijven. Ik zou er ook een grondige hekel aan hebben, nu ja.... als het echt moet dan moet het hé!! Vanessa, met de 2 kids in huis tijdens de vakanties kan ik me de ambiance al voorstellen en als je zelf dan zwanger bent en je moet je rustig houden, je komt er wel door en met het huishouden enkele dingen door de vingers zien.... het is soms niet makkelijk....... (heb wel makkelijk zeggen, nu ik zelf in men nesteldrang periode zit!! ) Morgen moet ik terug naar men gyne, ben dan 37w2d. Ik neem alvast men valies mee, je weet maar nooit dat hij me zou willen inleiden, men buik is echt gigantisch! Wie weet gaan ze nog eens een echo doen voor de evolutie te zien en aan de monitor. Ik zie zo ontzettend op tegen een keizersnede hé!! Neem nu dat ze 3.9 was (het minste van over 2 weken), dan zitten we nu al op 4.3 kg. Evenveel als men dochtertje woog. Enfin, we zullen wel zien wat hij zegt. Groetjes, Wendy ![]() |
| 11/07/2007 @ 13:50 wendy | Hallo Vanessa, Ben dus gisteren bij men gyne geweest, maar ben spijtig genoeg met men valies mogen terugkomen! Hij heeft nog eens een echo genomen en we komen nu op een geschat gewicht van 4.2 kg, ik heb 1cm opening!! JOEHOE . Volgende week dinsdag mg ik terug op controle komen. Toen we doorgingen zei hij of terwijl tot van de week of anders tot volgende week. Dus, ik ga van de veronderstelling uit dat hij toch ook denkt dat het niet lang meer gaat duren. Het ligt ook enorm laag en ik heb wel hééél regelmatig last van (tamelijk gevoelige harde buiken), menstruatieachtige krampen en pijn in men onderrug (gevoel van rugweeën). Maar ja, het zet maar niet door!!Men gyne is echt tegen inleiden en zegt dat het dikwijls een averechts effect heeft. Ik probeer men vertrouwen in hem te houden en hem maar te geloven hé! Als ik het goed begrijp dat weten je andere kindjes ook niet wat het zal worden ,..... dan moet je echt wel opletten dat je je niet verspreekt hé!! En ja, als de kindjes het weten die verspreken hun wel vlug hé ![]() . Allé, ik ga men kleine meid eens in haar bedje gaan steken en nog een beetje huishouden doen en me dan effe afkappen. Groetjes, Wendy |
| 12/07/2007 @ 22:26 | Hallo allemaal Ik ben momenteel 36 weken zwanger. vorige week naar de gynaecoloog geweest. we krijgen dan altijd een echo mee waar aan de zijkant ook enkele afmetingen staan van het kindje. daaruit blijkt dat het hoofdje de grootte heeft voor een kindje van 39w3d en de romp maar de omtrek van 32w3d. Dit lijkt ons wel veel verschil. hebben jullie ook afmetingen van jullie kindje en verschillen die ook zo? |
| 24/07/2007 @ 19:19 wendy | Hallo iedereen, Ik kom effe melden dat ik vorige week dinsdag bevallen ben op 38w 2 dagen van een zeer flinke dochter van 4.575 kg en 55 cm. lang (alles goed in verhouding) Het heeft in totaal 4 uurtjes geduurd voor ze ter wereld was, ik had wel in totaal al 4cm. (zonder er iets voor moeten te doen). Eens ik volledige ontsluiting had, was ze er met amper 3 persweeën.Veel succes iedereen met grote baby's !!! ![]() Groetjes, Wendy |
26/07/2007 @ 21:10 ![]() | Proficiat met de "grote" kleine meid. Geniet ervan!! ben nu toch volop aan het wachten. pff vind het zelfs lastig. maar jan het komt wanneer het zin heeft groetjes ![]() |
| 26/07/2007 @ 22:31 Floor | Hallo, allereerst gefeliciteerd WEndy met je dochter! Ik ad bij mijn jongste, alweer 2 jaar geleden, een groeiecho o 34 weken en toen werd het gewicht al geschat op 3200 gram. Toen ik mij bedacht dat ik nog minimaal 6 weken doormoest en dat Bent 200 gram GEMIDDELD per week aan zou komen, schrok ik wel. Dat was achteraf ook niet zo gek, want na 40 weken en 5 dagen en 18 uur afzien, kwam Bent er eindelijk uit; 5050 gram schoon "aan de haak" en ongeveer 55 cm. Het was geen lolletje, hij heeft zelf ook serieus afgezien, met nodige gevolgen, maar ja, 't is niet anders. Ze wilden niet inleiden vanwege een eerdere keizersnede en een groot kind is geen reden tot inleiden of keizersnee... .Nu is het een iel kipje van nog geen 12 kilo op bijna 2 jaar. Grappig, als je je bedenkt dat hij zo groot was bij geboorte. Geniet van jullie kindertjes, groetje, Floor |
| 29/07/2007 @ 14:43 Vanessa Claeys ![]() | Dag Wendy, Beter wat laat dan nooit maar een dikke proficiat met de flinke dochter en veel geluk toegewenst. Groetjes Vanessa en de kids ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

35w 2d - gewicht baby al 3.9 à 4 kg?!
) 

Hij heeft nog eens een echo genomen en we komen nu op een geschat gewicht van 4.2 kg, ik heb 1cm opening!! JOEHOE
ligt ook enorm laag en ik heb wel hééél regelmatig last van (tamelijk gevoelige harde buiken), menstruatieachtige krampen en pijn in men onderrug (gevoel van rugweeën). Maar ja, het zet maar niet door!!
En ja, als de kindjes het weten die verspreken hun wel vlug hé 

.