[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/06/2007 @ 17:27 Lique | Dag allemaal, Ook maar even voorstellen; Nickname Lique, 30 jaar en vanmorgen een test gedaan. Zo raar! Ik was na mijn ontbijtje zo moe dat ik bijna op de bank in slaap viel. Was de laatste dagen ook al zo moe. Besloot dan ook gewoon weer in bed te kruipen en een keer te spijbelen van werk. (Ik werk alleen en het kon ook wel.) Sinds eergister wat misselijk en gewoon een raar gevoel in mn buik. Maar ja, dat heb ik vaker als ik raar gegeten heb of ongesteld moet worden. Toch maar een test gedaan en jeeeeeeeeeeetje... een dikke stip in het midden. Nog maar 's kijken... ja, een hele dikke stip. Maf joh. Ontzettend blij aan de ene kant, want we zijn ook al een poosje bezig. Aan de andere kant toch ook meteen al zoveel zorgen... Ik bedenk me dat ik de afgelopen weekenden nog teveel heb gedronken en teveel heb gerookt. Begin van de maand nog in allerlei heftige attracties gezeten... Komt bij dat de laatste twee keren sex erg heftig waren en uitliepen op een bloeding. Bij de eerste keer dacht ik spontaan ongesteld geworden te zijn, maar het zette eigenlijk niet door. Paar dagen terug zelfde verhaal... Sinds ik gestopt ben met de pil (nu zo'n 9 maanden geleden) ben ik nog steeds niet regelmatig ongesteld geweest. Ik vraag me dan ook af of ik wel kan uitrekenen hoe en wat. En wanneer zou je naar de huisarts of verloskundige moeten? Ik heb (nog) werkelijk geen idee. Zometeen komt mn schatje thuis en dan ga ik hem vertellen over de positieve test. ![]() Ik heb een kaartje gekocht waarin ik hem vertel dat ik zoveel van hem hou. Maar dat ik hem helaas ook moet teleurstellen, omdat we, als alles goed gaat, niet op wintersport kunnen . Hij mag een klein cadeautje open maken om de pijn te verzachten, hihi. Dat is een luier waar ik op heb geschreven: ' Ga maar vast oefenen'. en als bewijs heb ik de test ook maar bijgevoegd.Ben zo benieuwd hoe ie reageert! Hihi, spannend! (Oh en eh... vandaag nog geen peuk aangeraakt hoor!) |
26/06/2007 @ 17:54 ![]() | Heey! Wat spannend allemaal! Toen ik net zwanger was had ik even zo iets van.. uhmm ja en nu? ook helemaal blij maar ook zoveel vragen ineens. Als je een banner aanmaakt dan moet je invullen wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie was en hoeveel dagen je cyclus was.. dan zou ik in jou geval gewoon het aantal dagen nemen tot waarop je positief testte.. dan kan je altijd alleen maar verder zijn:) Ik heb de dag erna gelijk de huisarts gebeld maar vond de afspraak niet echt nodig, ze zei: liever niet roken, drinken, rauw vlees enzo.. dingen die ik al wist. Heb ook gelijk de verloskundige gebeld en zij vragen gewoon wanneer je laaste ongesteldheid was en daaruit maken ze een afspraak. meestal de 1ste afspraak bij 8wkn. Ook heb ik gelijk moeders voor moeders gebeld ( http://www.moedersvoormoeders.nl ) Je moet het allemaal maar even op je af laten komen! En lekker veel op het forum komen dan kom je en hoop te weten! Heel veel plezier met zwanger zijn en het vertellen aan je vriend, vind het een erg leuk idee om het zo te doen! laat nog even weten hoe hji reageerde:) Liefs Elina |
| 26/06/2007 @ 19:57 Sas | hey Ligue..GEFELICITEERD MEID wat een super leuk idee van die luier,ben benieuwd naar zijn reactie! ik geloof dat je na vrijen,en je bent zwanger,wel wat bloed kan verliezen,is wel normaal! ik mag pas over 4weken naar H.A voor echo enz!(dan ben ik 8,4weken)maar das vlgs mij bij iedereen verschillend!sommigen mogen al gelijk bloed trekken(op ziekte enz)maar bij dat is bij ons niet zo! maar als je wil weten hoever je bent kun je dat best wel even doen!is wel even handig om te weten toch...hiha ![]() ik vindt het ook heel onwerklijk allemaal!iedereen die het nu weet,is razend anthousiast! en ik ben even helemaal in de war er komt zóveel op je af...meestal gebeurt dit bij een ander,en nu overkomt het mezelf gewoon....ik vindt het heel bijzonder om nu zelf mee te maken!![]() eerst moest ik een 2 dagen wennen,maar ik geniet er nu wel steeds meer van!! ![]() liefs sas |
| 26/06/2007 @ 20:24 Lique | Hai Sas en Elina, Bedankt voor jullie reacties. Die banner komt nog wel, maar een leuke tip in ieder geval. Ik ga morgen ook de huisarts maar even bellen. Toch even melden dat er wel twee bloedingen zijn geweest. Wie weet kan ie me geruststellen en anders kan ie me vast vertellen wanneer ik waar wat voor afspraak moet maken. Mn schatje las het kaartje, serieuze dropl*l dat het is en maakte het cadeautje open. 'Is het echt zo', begint te lachen, ' Ja hoor, ben je echt..?' Ik janken natuurlijk . Op de luier reageerde 'ie met een lachende 'Tr*t'. Leuk onderonsje, want vieze luiers zien we beiden niet zitten.Hij was wat terughoudend in zijn reactie, maar dat begreep ik wel. Belangrijkste vind ie dat ik morgen eerst de dokter maar even bel. Als die ons gerust kan stellen en zeker als we wat verder zijn denk ik, dan zal ie steeds trotser worden. Ik weet het zeker. Maf he. Ik wens jullie ook veel succes en sterkte enzo, wat wens je iemand die zwanger is eigenlijk? Ik weet zeker dat ik veel op deze site en dit forum zal komen. Veel lezen, veel van je af schrijven en dingen delen. Leuk. Tot snel! X Lique |
[Reageer]

Positieve test- zorgen & blijdschap

er komt zóveel op je af...meestal gebeurt dit bij een ander,en nu overkomt het mezelf gewoon....ik vindt het heel bijzonder om nu zelf mee te maken!
en maakte het cadeautje open. 'Is het echt zo', begint te lachen, ' Ja hoor, ben je echt..?' Ik janken natuurlijk
. Op de luier reageerde 'ie met een lachende 'Tr*t'. Leuk onderonsje, want vieze luiers zien we beiden niet zitten.