< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » Hoe lang in maxicosi?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
Hoe lang in maxicosi?
28/06/2007 @ 16:07
MariposA

Online Status Bekijk profiel
Robin heeft weleens een hele nacht in de maxi cosi gezeten, omdat we naar Frankrijk reden 's nachts, en overdag zit ze er ook weleens in...tja, wat is goed? overdaad schaadt, maar als je het niet iedere dag doet!

Groetjes

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 13:29
Nancy

Hey,

ik ben zelf verpleegkundige en mij is altijd gezegt dat je baby pas vanaf 6 weken in een maxicosi of een draagzak mag zitten en dit maar gedurende een 15 min. Naarmate je baby ouder wordt mag het langer tot een max. van 2u. Het ruggetje ligt altijd wat gekromd in de maxicosi of de draagzak. Probeer het dus te beperken voor bvb het boodschappen doen.

groetjes nancy
Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 18:06
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Nancy hoe vervoer je je baby dan als jen het ziekenhuis bent bevallen?
En je baby ligt toch ook met een kromme rug als je hem vasthoud? En dat is niet slecht?

Pffff wat zijn er tegewoordig veel regeltjes zeg voor baby's.

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 18:23
Simba

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
uit het ziekenhuis?? nou gewoon net zoals als vroeger: in de kinderwagenbak leggen en die zonder gordels achterop achterbank zetten.

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 18:34
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Lekker veilig

Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 14:35

Reglementair moet de baby in de maxi-cosi! En moet reglementair vastgeriemd worden.