[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/06/2007 @ 18:39 bibbelebie | Hallo, mocht ik een zoontje krijgen noem ik hem Arvid. Graag had ik ook de naam van mijn peter erin verwerkt, hij is gestorven toen ik 18 werd, veel te vroeg, door de schuld van zijn ouders. Maar soit, hij was mijn held. Om het cru te stellen, had ik liever gehad dat mijn vader gestorven was ipv mijn peter. Dus zou ik graag mijn peter vermelden in de naam van mijn zoon. Mijn peter heette Willy. ARVID WILLY vind ik niet klinken, Arvid is een scandinavische naam en ik zou het dus ook liever in die trend hebben. Heeft iemand ideetjes? |
| 26/06/2007 @ 20:00 ik | Arvid William Arvid Will Arvid Wilard Niet echt scandinavisch maar dit komt mss een beetje in de buurt? |
| 26/06/2007 @ 20:16 mammtje | Arvid Wilyan Arvid Wilbur Arvid Wilhelm Arvid Wilko Arvid Wilar Arvid Wildrik Behalve Wilbur zijn ze niet scandinavisch, maar deze namen kwamen het eerst in me op. |
| 26/06/2007 @ 22:10 bibbelebie | Bedankt, We gaan hoogst waarschijnlijk gaan voor ARVID WILLARD, andere suggesties zijn nog altijd welkom |
| 27/06/2007 @ 09:38 ik | Inderdaad is Willard met dubbel L een betere schrijfwijze! Ik vind het wel mooi klinken zo en het is een mooie vernoeming. |
| 30/06/2007 @ 13:07 Tiwi | Arvid Willard ![]() |
| 10/07/2007 @ 15:10 Moi | Het is misschien wat raar maar waarom draai je Willy niet om. Arvid Ylliw => het is misschien niet gebruikelijk ma kvind het wel leuk |
[Reageer]

2de naam voor Arvid