< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » stijging hcg

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
stijging hcg
26/06/2007 @ 20:11
Callie-Cinnie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,wie kan me even uit mijn dipje helpen,ik ben 8 weken zwanger(heb zondag een echo gehad en het hartje gehoord),nu had ik vorige week woensdag mijn HCG laten prikken,dat was toen 73607,vandaag is het weer geprikt(6 dagen later dus)en nu was het wel gestegen maar tot 109647,geen verdubbelingen dus,mijn huisarts zei dat dit een heel goede waarden is op 8 weken,en dat de HCG nu ook niet meer zo snel stijgt,dat het binnenkort zelfs iets gaat dalen.Klopt dit of moet ik me zorgen maken?

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 21:07
Cathy Commerman

Online Status
Hallo Cindy,

Dit zijn waarden die ik gevonden heb op een site van het ziekenhuis van Leuven :
geslacht leeftijd waarde eenheid categorie commentaar
* * IU/L zwangere <5 = negatief, >25 = positief
Duur zwangerschap
4 weken 40 - 448 U/L
5 weken 270 - 2870 U/L
6 weken 3700 - 84900 U/L
7 weken 9700 - 120000 U/L
8 weken 31100 - 184000 U/L
9 weken 61200 - 152000 U/L
10 weken 22000 - 143000 U/L

Blijkbaar gaan die wel dalen. Dit was me niet opgevallen.

Groeten.
Cathy.

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 21:29
Sas

ja je waardes zijn harstikke goed hoor

liefs sas
Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 22:03
Callie-Cinnie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bedankt voor jullie snelle reacties,ik ben zo onzeker,heb de vorige drie zwangerschappen tussen de 12de en 13de week flink bloedverlies gehad,waarschijnlijk was het steeds een tweeling,waarvan een vruchtje dan afkwam,ze weten het niet,de kinderen zijn gewoon gezond geboren,wel te vroeg met 38 weken,32 weken en 35 weken,en nu ben ik dus heel angstig,ben blij als de 13 weken voorbij zijn,misschien kan ik dan eindelijk gaan genieten.

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 10:25
sweety

Online Status Bekijk profiel
Hoi iedereen!

Mijn naam is sweety.
Ik weet van vorige week vrijdag dat ik zwanger ben.
En toen was mijn hcg waarde 1500
Nu moest ik voorbije week terug komen nr mijn dokter om ng eens bloed te laten trekken omdat ik in maart een mk gehad heb.
Dus was dinsdag teruggegaan en woensdag kreeg ik de uitslag dat mijn hcg waarde gestegen is naar 9000!
Ik ga vanaf maandag mijn 6de week menstruatieloos in, mijn vraag is nu hoever ik dan nrmaal zou kunnen zijn en of mijn hcg waarde er dan wel echt goed voor zijn?
Als het aan mij ligt zou ik elke week bloed laten trekken om het in het oog te laten houden!

Wie kan er mij helpen?

Veel liefs, sweety

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 11:32
winneke

Online Status
Hey Sweety,
Je moet beginnen rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Je hcg was al vrij hoog dus zal je nu ongeveer een 5 of 6 weken zwanger zijn denk ik.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]