[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/06/2007 @ 19:51 Daze | tip voor aften, gaasje in sinaasappelsap dopen en over de aften wrijven helpt perfect. Onze beeb had het al bij de geboorte en ging weg nu heeft hij het weer maar eet voldoende vitamines dus waar komt het vandaan. Desiree |
| 21/08/2008 @ 13:05 | blaasje op de punt van de tong hoi damens ik kreeg deze link van iemand door want ik zag vanochtend ineens een blaasje geel klein precies op de tong van me dochterjte van bijna een 1 jaar oud,ik lees jullie verhalen net en idd komt het beetje bekend voor ,want se werd vanacht ineens wakker ,huilend vanochtend voelde ze warm an en ze drinkt weinig omdat ze dat bultje voeld en pijn doet,ik lees dat er weinig tegen te doen is helaas,dus ik denk dat ik straks maar eens een ijsje probeer en hoop dat dit voor mij geen slapeloze nacht word haha,ik wens jullie een fijne dag toe ![]() |
[Reageer]

Mijn zoontje heeft aften in mondje

Door een tandpasta kan het niet komen want hij heeft nog geen tandjes. Ja de onderste zijn wel op komst maar daar gebruik ik druppeltjes voor. Vannacht ging het wat rustiger, hij werd wel wakker maar niet hysterisch huilen enzo...
Ja deuh!