[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/06/2007 @ 14:25 maaike22 ![]() | Hallo meiden, Mijn dochtertje is nu bijna 8 maandjes. Kan zij nu ook al mee zwemmen in een normaal zwembad, of moet het perse warm zijn? Ik hoor het graag gr Maaike |
| 27/06/2007 @ 14:29 maaike22 ![]() | Hey Kimmie, Ik heb haar toen het erg warm was in een kouder badje gezet omdat ze het warm had. En dat vond ze wel lekker. Ik wikkel haar daarna gewoon in een handdoek. |
| 27/06/2007 @ 14:34 kimmie ![]() | hey maaike nou dan kan je dus in een normaal bad gaan zwemmen..! lekker hoor spetter spetter blub blub hahaha... veel plezier ![]() |
| 27/06/2007 @ 15:01 kimmie ![]() | hey spreeuw.. ik he nog nooit een foto gezien om je kleine manneke te bewonderen?? of hou je al het mooie voor jezelf hihihi ![]() liefs kim |
| 27/06/2007 @ 15:07 spreeuwtje ![]() | grinnik.. vind je mijn hond en mij dan niet mooi?? ![]() ik zal later eens een foto uploaden.. tis een heel lekker ding hoor!!! kanuf.. spreeuw |
| 27/06/2007 @ 19:59 Sam | hoi allemaal, Graag wil ik jullie er op wijzen dat het laatst (weer!) in het nieuws is geweest dat babyzwemmen slecht is voor je baby. Kinderen die hier vroeg mee beginnen hebben 2 maal zoveel kans op oa astma en meer kans op bronchitis. Uit onderzoek bleek de schade op de longen vergelijkbaar met een paar jaar roken te zijn. Het schijnt heel slecht te zijn voor de longetjes (de chloor he). Tuurlijk moet iedereen lekker doen wat hij zelf wil maar ik wou dit toch even kwijt voor degene die dit nog niet eerder misschien hebben gehoord/gelezen. groetjes |
| 27/06/2007 @ 20:21 spreeuwtje ![]() | maar sam.. fijn dat je dat meldt.. maar weet je dan ook vanaf wanneer t wel kan? er zijn zwemlessen voor baby's vanaf 6 weken he.. groetjes spreeuwtje |
27/06/2007 @ 20:36 ![]() | hoi, @sam; is dat echt zo? Voel me al een beetje schuldig... ![]() Tegenwoordig mag je toch bijna niets meer, he dames... |
| 28/06/2007 @ 13:24 Sam | hoi, Was ik nog een keertje. Natuurlijk ben ik absoluut ook geen expert wat dat babyzwemmen betreft ik vertel alleen wat ik al een paar keer heb gelezen. En omdat in onze familie astma voorkomt wil ik gewoon geen risico nemen en doe ik het nog maar even niet met de kids. Ik begrijp goed dat dat zwemmen waarschijnlijk heel leuk is en als je je er goed bij voelt moet je het ook natuurlijk blijven doen!! Het was gewoon ter info en of je het wil geloven of niet...en of je er iets mee doet dat is aan jezelf he. In elk geval veel zwemplezier...nu al of later. groetjes |
[Reageer]

zwemmen met baby 8 maanden