< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Samen uitkijken naar onze NOD's (deel 5)

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Samen uitkijken naar onze NOD's (deel 5)
08/02/2008 @ 08:30
heleen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ muisje maar je kan niet elke maand die windeieren hebben.

@ dawn we blijven positief dus je 3 de x moet aanslaan 3x is scheeps recht en voor muisje wordt het ook de 3de x komt helemaal goed.

En wat de zenuwe betreft dat zal tot maandag wel aanhouden maar ik kom ze wel door. Hopelijk komt na die ingreep ook voor ons weer het start sein. Ik heb dan een mooi schoon nestje dus daarna moet het toch een x goed gaan

Groetjes heleen

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 14:12
an

Hoi meisjes,
Hier zijn we! Even stiekem een apart blad openen zodat ik alles kan lezen en niemand vergeet. Want mijn hoofd is een zeef.
Bianca, zoveel plannen! Februari wordt voor jullie dus een drukke maand! Alvast een superverhuis toegewenst, jij mag véél bevelen geven, maar laat dat geleur maar over aan de anderen! En met jullie kleine zoontje ook alles prima! En al bijna in de helft! Het gaat vooruit!
Dawn, een nieuwe baan, die je zo te lezen héél erg bevalt! Meer moet dat niet zijn! En dan ook nog dicht bij huis! En zo geklust in jullie badkamer! Knap hoor! Als je zin hebt de zolder moet hier nog onder handen worden genomen. Jullie zijn opnieuw gestart in de mmm. Hopelijk is voor jullie de derde iui de goeie! We duimen hier in elk geval héél hard!
Muisje, ik weet niet wat ik moet zeggen. Het moet toch gewoon goed gaan! Jullie verdienen het zo erg hard! Zoals je zegt hopelijk was dit het enige 'windei' dit jaar! En nu willen we alleen maar goede eitjes die mogen uitgroeien tot een superbeebje! Het moet gewoon lukken nu! Hopelijk is de derde icsi voor jullie de beste!
Heleen, hopelijk een pijnloze HSG, met een goed resultaat! Bij mij viel dat onderzoek wel mee, een beetje lastig, maar zo weer over. Gewoon op voorhand een goede pijnstiller innemen en dan valt het normaal gezien wel mee. We denken in elk geval maandag aan je! En dan is hopelijk je lichaam er weer helemaal klaar voor!
Maryam, goh wat wordt Amir al groot! Nog even en hij blaast zijn eerste kaarsje uit!
Marleentje, een superdikke proficiat met de geboorte van jullie meisje Lotte! Wat een schatje! Ze wou vast niet wachten om haar lieve mama en papa te zien. Geniet ervan!
Andrea, nog even en jullie kleine Capser slaapt zijn nachtjes door! Gelukkig wisselen jullie elkaar af zodat je ook wat kan rusten.
Zo, weer even bijgelezen! Ik lees wel vaak jullie verhalen, maar de tijd om te reageren ontbreekt me de laatste tijd nogal eens vaak. We zijn dit weekend even met zijn tweetjes- deed wel raar zo zonder de kindjes, we konden er geen van de twee over zwijgen - weg geweest om de batterijtjes op te laden. Dat deed ontzettend deugd! Hopelijk breekt er nu een iets rustigere periode aan voor ons, want het was met momenten zeer pittig. Jitse wil in de namiddag niet meer slapen en 's avonds vindt ze het zo prettig bij mama en papa dat ze met zeer veel tegenzin en meestal de nodige scenes gaat slapen of ook weer niet. Lentl groeit als kool, is altijd goedgezind en begint op haar poep rond te schuiven. Binnenkort kan ze beginnen met het herinrichten van mijn kasten.
Zo, weer een kort berichtje van mijn kant!
Veel liefs aan iedereen en een superdikke knuffel!

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 15:43
Dawn

Online Status Bekijk profiel
Hi

@An, haha vergeetachtig? vervelend... hihi
Wat fijn dat jullie even saampjes zijn geweest, even opladen, moet ook zo nu en dan he!
(hahaha prachtig, dat belgische taalgebruik... als wij nederlanders zouden zeggen "begint op haar poep rond te schuiven" dan krijg ik een heel raar beeld in mijn hoofd hahaha, gelukkig snap ik wat je bedoeld hihi)

Net even het ziekenhuis gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek en ze willen me morgen alweer zien (om 10:10u)! Het gaat erg snel, zei ze, dus het zijn zeker follikels en dat betekend ook dat de oestradiol en de fsh hoog genoeg zijn om dat aan te tonen. Nu ik daarover gerust gesteld ben, wachten we morgen af hoe snel het daadwerkelijk gaat, daarna hoop ik met heel mijn hart dat er een eitje in zit.
Toch vreemd eigenlijk, nooit doet mijn lichaam wat het moet doen, deze keer ook niet met die vroege start van fsh aanmaak, maar nu ik gonal-f spuit, pakt mijn lichaam het ineens wél zelf op...
Ik ben op dit moment echt super blij dat de verzekering de gonal-f vergoed.... moet er niet aan denken dat ik straks voor niets de over gebleven gonal-f moet weggooien omdat het over datum is....

Dus, spannend, maar ook een beetje onzeker...

xxx

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 18:33
muisje

@ Heleen, nee dat kan inderdaad niet (elke maand windeieren)... Althans niet dat ik weet! Maar nu ik dat 1x heb meegemaakt ben je er wel (sneller) bang voor...
De vloeistof die bij de HSG wordt ingebracht is op oliebasis en hierdoor neemt de vruchtbaarheidskans toe... Dus hopelijk heb je snel 'prijs' na je HSG!!! En dan ook wel een blijvende prijs!!!

@ An, doe ik ook altijd... stukjes lezen... reageren en dan weer verder... met kladblok erbij... erg handig!!! en je vergeet inderdaad niets!
Mijn hubby roept al vanaf de ICSI start dat het de 3e gaat worden!!! Ben benieuwd of hij gelijk krijgt... Ik dacht zelf de 2e... maar die ging compleet de mist in...

@ Dawn, Super!!! Het zijn gewoon follikels... WOUW!!! Lekker snel! Hopelijk heb je morgen een mooi groot ei zodat de inseminatie gepland kan worden!!! *SUCCES*

@ Alle meiden...

Ik zei dat dit forum de 1000 reacties alweer gepasseerd is... Dus ik ga maar weer eens een nieuwe aanmaken...
"Samen uitkijken naar onze NOD's (deel 6)"
http://9maand.com/forum/reactions/72573

Zie ik jullie daar weer allemaal???

Liefs Muisje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]