[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/06/2007 @ 21:09 | Hallo Allemaal! Ik heb het op me genomen om de TENS apparaat te promoten. Ik kom uit Engeland en daar wordt het al sinds 20 jaar gebruikt, maar in Nederland en Belgie kent haast niemand het. Wil je net als ik thuis bevallen, maak het jezelf gemakkelijk en huur of koop een TENS apparaat. Het neemt de ergste pijn weg en maakt de hele bevalling draaglijker! Ik heb het tot 2 keer toe ervaren en wil dit met jullie delen. Mail me anders voor vragen over TENS en waar je hem goedkoop kunt huren. Ik wens jullie allen een goede en pijnloze bevalling toe! |
| 28/06/2007 @ 11:19 jerney ![]() | hoi hoi ag ik vragen wat dat tens apperaat precies doet mischien wel een hele stomme vraag en hoe gaat het in zijn werk ik wil ook thuis bevallen xxx |
| 28/06/2007 @ 12:30 chantal ![]() | ook een tip: ik ben thuis in mijn eigen warme bad bevallen...ik heb de "pijn" niet als pijn ervaren op deze manier en ben nog nooit zo trots op mezelf geweest... |
| 10/07/2007 @ 10:39 Tiwi | Hoi Farina, Ik heb toevallig een tensapparaatje thuis liggen. Deze is gebruikt voor chronische nekklachten. Nu ik er toch al één in huis heb liggen wil ik deze ook zeker met de bevalling gaan gebruiken. Alleen vraag ik mij even af, waar plak je de stickers? En wanneer zet je 'm aan? |
[Reageer]

pijnverlichting met tens

echt geweldig en als ik zo het fototje bekijk past het echt bij haar