< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Februari 2008-Club » H. Hart ziekenhuis Tienen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Februari 2008-Club
H. Hart ziekenhuis Tienen
27/06/2007 @ 21:22
liesje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi, wie gaat er ook bevallen in het H. Hart ziekenhuis Tienen? Kwestie van elkaar een beetje te leren kennen en misschien komen we elkaar daar dan wel tegen? Ik zelf ben uitgerekend voor 20 februari maar mij kennende zal het wel vroeger komen want vorige keer ben ik ook een maand te vroeg bevallen.

Link naar deze reactie
28/06/2007 @ 09:14
Lies

Sorry, Liesje,
Ik ben van Oost-vlaanderen en zal bevallen in Gent, net zoals vorige keer.
Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 13:41

Beste Liesje,

Ik zou je graag aanraden een ander ziekenhuis te zoeken.
Wij hebben 2 kinderen, geboren in verschillende ziekenhuizen en kunnen dus vergelijken: de (verpleegkundige en vroedkundige) omkadering in Tienen is RUIM ONDERMAATS (de gynaecologen zijn daarentegen zeer bekwaam). Wij zijn dan ook ruim vroeger dan de voorziene ontslagdatum vertrokken. Ook qua faciliteiten (zeer oude en zelfs vuile kamers alsook de arbeidskamer zeer vuil en hopeloos gedateerd) vallen enorm tegen (wij hadden nochtans een zogenaamde "luxe-kamer" (veel betalen, weinig luxe).
Sinds deze zeer tegenvallende ervaring, wens ik iedereen af te raden nog in Tienen te bevallen. (Wij hebben ons moeten inhouden om er niet met ruzie te vertrekken, het was gewoonweg BESCHAMEND). Ik kan je helaas geen alternatieven geven (ons eerste ziekenhuis was veel verder gelegen, Tienen was noodzakelijk gezien recente verhuizing).
Samengevat:
Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 21:35
chantal.acda@gmail.com

ik heb super super ervaringen met geboortehuis isis..vlakbij tienen...ongeloofelijk, de geboorte was precies zoals wij wilden..meteen de kleine op mijn buik...eerst een tijdje met z'n 3e zijn en mijn vriend werd overal bj betrokken
we kenden door het vele contact de VK al erg goed en ik kan je de 3 VK's daar aanraden. je bent geen nummertje
x
Link naar deze reactie
23/01/2008 @ 10:03
moesjke

Hoi, ik zal ook bevallen in H.Hartziekenhuis te Tienen
Ben uitgerekend voor 9/02/2008
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]