[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/06/2007 @ 09:14 Lies | Sorry, Liesje, Ik ben van Oost-vlaanderen en zal bevallen in Gent, net zoals vorige keer. |
| 20/08/2007 @ 13:41 | Beste Liesje, Ik zou je graag aanraden een ander ziekenhuis te zoeken. Wij hebben 2 kinderen, geboren in verschillende ziekenhuizen en kunnen dus vergelijken: de (verpleegkundige en vroedkundige) omkadering in Tienen is RUIM ONDERMAATS (de gynaecologen zijn daarentegen zeer bekwaam). Wij zijn dan ook ruim vroeger dan de voorziene ontslagdatum vertrokken. Ook qua faciliteiten (zeer oude en zelfs vuile kamers alsook de arbeidskamer zeer vuil en hopeloos gedateerd) vallen enorm tegen (wij hadden nochtans een zogenaamde "luxe-kamer" (veel betalen, weinig luxe). Sinds deze zeer tegenvallende ervaring, wens ik iedereen af te raden nog in Tienen te bevallen. (Wij hebben ons moeten inhouden om er niet met ruzie te vertrekken, het was gewoonweg BESCHAMEND). Ik kan je helaas geen alternatieven geven (ons eerste ziekenhuis was veel verder gelegen, Tienen was noodzakelijk gezien recente verhuizing). Samengevat: |
| 12/09/2007 @ 21:35 chantal.acda@gmail.com | ik heb super super ervaringen met geboortehuis isis..vlakbij tienen...ongeloofelijk, de geboorte was precies zoals wij wilden..meteen de kleine op mijn buik...eerst een tijdje met z'n 3e zijn en mijn vriend werd overal bj betrokken we kenden door het vele contact de VK al erg goed en ik kan je de 3 VK's daar aanraden. je bent geen nummertje x |
| 23/01/2008 @ 10:03 moesjke | Hoi, ik zal ook bevallen in H.Hartziekenhuis te Tienen Ben uitgerekend voor 9/02/2008 |
[Reageer]

H. Hart ziekenhuis Tienen