[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2007 @ 12:39 Nikki | heey nog niet zo'n slechte vraag ik ben een mama van 3 jongens -> daan ( 10), kobe (6) en joren(2) en wij ( ik en men partner ) hebben heel veel last van zijn moeder. ze bemoeit zich met alles en denkt dat ze alles kan en mag komen beslissen. uiteindelijk is het op een heel grote ruzie uitgedraaid en komen we er al 3 maand niet meer! ik denk dat ik later daar geen problemen mee zal hebben ten eerste moet je je kinderen leren loslaten en verstaan dat ze zelf een gezin willen opbouwen en moet je hun keuze's niet maken! als ze later hulp of een mening nodig hebben dan zullen ze die ook wel komen vragen! zo geven wij trouwens ook een beetje onze opvoeding we laten onze 2 oudste zoontjes al zoveel mogelijk zelf mee beslissen of zelf proberen te doen en als ze hulp nodig hebben komen ze die ook altijd vragen! ik denk dat het gewoon ligt aan de verstandhouding die je met je kinderen opbouwt! groetjes nikki en joren |
| 30/06/2007 @ 20:43 Sam | ik hoop dat als ik net zo wordt als mijn schoonmoeder en schoonvader dat ze me afschieten werkelijk waar. ik kan mij namelijk niet voorstellen dat ik mijn kinderen zo zou behandelen zoals zij.en dan met name als ik een schoondochter zou krijgen en een kleinkind,die zou ik nooit zo tegen mijn zoon proberen opzetten,als dat zij doen en al zou ik een hekel aan mijn schoondochter krijgen,dan zou ik dat voor mijn zoon niet gaan verpesten. dus mijn antwoord op jou vraag is NEE ik ben niet bang dat mij dat gaat overkomen,want ik weet hoe het is ![]() |
| 05/08/2007 @ 17:19 ChoCho ![]() | Het is nu dat we de kans krijgen om onze kindjes te zien opgroeien en hen waardes mee te geven. Dat vind ik nog eens mooi gezegd se ! |
| 19/08/2007 @ 20:18 gapstar | ja dat besef is ook in mijn a.s. schoonmoeder hoofd doorgedrongen ,ik ben over een heleboel jaar ook " schoonmoeder"die gedachte vind ik heel erg want zo ga ik echt niet worden (hoop ik echt met heel mijn hard)maar ja wat als mijn lieve poepie thuiskomt met een draak van een griet?en dat ze blijft slapen?genoeg stof tot gek worden.Voorlopig zit ik nog met een licht postnatale depressie dus da kan ik er ff niet bij hebben.maar als ik er aan denk staat het zweet op mijn rug.Nu ben ik nog degene met wie ie wil trouwen!!!(die van 6 in iede geval die van 8 weken ook wel denk ik?)nou ja het duurd nog wel een jaar of 10 maar toch he ooit komt de dag......nog ff lekker niet aan denken .Moeten eigenlijk voor over een paar jar afspreken op het forum kunnen we ervaringen uit wisselen...hhahahahaha ![]() |
[Reageer]

Mamma's van jongetjes