Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/02/2008 @ 16:46 Janet1975 | Ben benieuwd of ik het weekend haal. Voel zoveel activiteit in mijn buik momenteel. |
| 06/03/2008 @ 21:25 Marja | Hier wordt aangeraden als de weeen om de 5 minuten komen naar het ziekenhuis te gaan. Dus ik zou gaan. Succes ik ga duimen voor je |
| 06/03/2008 @ 22:34 sakahy ![]() | hier ook al volledig ingedaald of er een opening is weet ik niet hier kijken ze daar niet naar gebeurt pas bij de bevalling |
| 07/03/2008 @ 11:52 elise ![]() | Hier wel een mooie uitleg over het verloop van de bevalling. Het is dus het verweken van de baarmoedermond en nog niet het verstrijken van de baarmoederhals. pff.. ingewikkeld allemaal... dus de slijmprop die los kan komen... http://www.mmc-vrouw.nl...or/bevalling/begin.html |
| 07/03/2008 @ 14:48 Marja | Die slijmprop heeft lang niet iedereen zo duidelijk hoor. Zeker als je over loopt is die slijmprop vaak al opgelost. En vruchtwater schijnt naar sperma te ruiken. Dus je vriend maar vragen naar een vergelijkend waren onderzoek ![]() |
| 20/03/2008 @ 16:15 Leen ![]() | veel succes Rieteke! |
| 20/03/2008 @ 16:45 sitara ![]() | Hi Rieteke, Hier nog een hoogzwangere met 3 cm opening ... Mijn gynaecoloog weet niet zeker of het nog voor deze week zal zijn ... 't Zal dus spannend afwachten worden ;). |
| 22/03/2008 @ 12:08 Marja | Wat een bijzondere naam!! Gefeliciteerd!!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Maart wondertje!

en