[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/06/2007 @ 13:19 Sas | hoi allemaal ik ben vandaag helemaal in de wolken... ik heb mijn stipje gezien ,ik ben nog maar 5 weken,maar door wat omstandigheden mocht ik een echo! nou vraag ik mij af,mag je onder de zonnebank? en hoe vertel ik het op een supercreatieve manier aan mijn familie(doe ik dan over 3 weekjes hoor!) alle tips en ideeen zijn héél erg welkom!! ![]() liefs sas ![]() ![]() |
| 29/06/2007 @ 17:02 Sas | hoi, geweldig al die ideeen! ![]() dus je kan ook een dvd krijgen?nou dan kan ik dat iniedergeval doen!!!maar een mooi kaartje maken met de echo erin is ook wel heel leuk!!er zijn genoeg creatieve dingen zo te lezen! ![]() als het eerst maar 3 weken verder ben.... ![]() zonebank durf ik niet echt,maar als jullie zeggen dat het in begin wel kan? ik zal het wel weer eens proberen,tja..wij gaan over krap 4 weken naar de zon toe,en dan kun je niet spierwit aankomen toch...(verbrand je zo snel!) liefs sas ![]() |
| 30/06/2007 @ 08:42 vlinder ![]() | Hallo, eerst en vooral PROFICIAT! ik ben ook net zwanger en ik heb het zo verteld: http://www.mijnalbum.nl/Album=J8ER6XSF |
| 30/06/2007 @ 10:01 joke hellebuyck | Hoi, Wij gaan ook nog drie weken wachten om het te vertellen (zijn dan 3 maand ver) en zijn van plan om het op volgende manier te doen: Normaal zouden we naar Mexico gaan en daar mijn verjaardag vieren. Nu we zwanger zijn, gaan we de reis annuleren (we willen geen risico's nemen en het is toch wel ver voor als er iets zou gebeuren). Normaal zou ik daar mijn verjaardag vieren en we nodigen de familie uit zogezegd ter gelegenheid daarvan voor een drankje en een hapje. IK heb ook al kaartjes gemaakt met op de voorkant volgend gedichtje en in de binnenkant komt dan een echo. Het tekstje luidt als volgt: Reeds 9 weken hebben mijn ouders een geheimpje: Zo komt er na 5 jaar geduld dan toch nog een kleintje en wordt hun kinderwens eindelijk vervuld! Ik ben nu drie maand en dus nog klein maar hoop dat jullie door het weten van mijn bestaan heel gelukkig zijn!!! Groetjes Joke |
| 30/06/2007 @ 11:05 Sas | hoi, als dit geen wonder is na 5 jaar joke!!proficiat hoor! ![]() ..en wat een super mooi gedicht! dit word denk ik voor jou en je familie en dag om nooit te vergeten! ![]() geniet ervan... ![]() bedankt voor je supertip!en slim van je om de reis af te zeggen,zou ik ook doen! liefs sas ![]() |
| 30/06/2007 @ 11:09 Sas | heey meiden bedankt trouwens voor al jullie proficiats ![]() jullie natuurlijk ook nog gefeliciteerd! sofie,leuke site joh..maar moet ik me dan aanmelden om jou verhaal te lezen? ik ga werken! ![]() liefs sas |
| 02/07/2007 @ 19:36 Daniellexx | Ik ben 8 weken zwanger en heb het mijn ouders afgelopen weekend verteld. Zij wonen in Brabant en wij in Haarlem dus ff op de koffie ga je niet zo snel. Omdathet een paar weken geleden vaderdag was hadden we een beker gekocht met daarop: voor de beste op. En die gevuld met rose en blauwe chocolaatjes. Die hadeen we gegeven onder het mom van beter laat dan nooit... Het duurde even voor het kwartje viel, maar toen kwamen ook de tranen!! |
| 03/07/2007 @ 15:14 vis | hoi, wij gaan nog even een paar weekjes wachten maar we gaan ze dit keer de foto`s van de echo geven en dat in een koffertje met een slap opa en een slap oma erin en een luier erin en dan zullen we wachten op de reactie. het zal voor hun het 3e kleinkind worden en ons 3e kindje. |
| 17/10/2007 @ 09:07 Kaatje ![]() | Leuk! Een kalender! Da's een goed idee. Ik was zelf al aan kerstkaartjes aan het denken... |
| 17/10/2007 @ 09:39 Anouk D ![]() | Kaatje, ik was uitgerekend op 24/08/2007... op jou kindjes verjaardag dus. Veel succes verder met je zwangerschap! |
| 17/10/2007 @ 16:29 Maggie | Ik had een lief kaartje gekocht met een babietje erop en toen we bij mijn ouders waren pakte ik dat kaartje onder het mom van 'moet je eens zien wat we nu hebben gekregen'. En daarin hadden we gezet zoiets van 'gefeliciteerd,jullie worden opa en oma!'. Het duurde maar 2 seconden en toen begon mijn moeder al "echt waar? Echt waar? echt waar!" haha |
| 17/10/2007 @ 16:39 It's ma | Hoi allemaal, eerst en vooral van harte proficiat met je zwangerschap. Blijkbaar bestaan er ook boekjes voor de opa's of oma's. MIsschien ook leuk om hen dit kado te doen. |
[Reageer]

hoe creatief vertellen?

.. ik was erg zenuwachtig naar hun reactie! Maar ze waren SUPERBLIJ!!