< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » hoe creatief vertellen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
hoe creatief vertellen?
29/06/2007 @ 13:19
Sas

hoi allemaal
ik ben vandaag helemaal in de wolken...

ik heb mijn stipje gezien ,ik ben nog maar 5 weken,maar door wat omstandigheden mocht ik een echo!
nou vraag ik mij af,mag je onder de zonnebank?
en hoe vertel ik het op een supercreatieve manier aan mijn familie(doe ik dan over 3 weekjes hoor!)

alle tips en ideeen zijn héél erg welkom!!
liefs sas
Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 14:34

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zonnebank kan nu nog geen kwaad maar zou het niet doen vanaf je dikker wordt. Ik kan het nog steeds niet doen met een litteken va een KS helaas.

Ik zei tegen men familie : ik heb een mooie film ... en zette de dvd op van de echo's.
Ze snapten het niet direct dat dat betekende dat ik zwanger was - er viel een grote stilte en dan riep men schoonmama - PROFICIAT ! We hebben eens goed gelachen toen en champagne gedronken.

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 14:55

Online Status Stuur bericht
van mij kregen ze een zak pampers en slabbetjes cado. Ik zei toen: ge gaat ze binnenkort nog nodig hebben.

Het duurde even tot ze het doorhadden, maar dan kwamen de traantjes (van ontroering)

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 15:28
Kim

Hey,

Proficiat met je "stipje"

Ik had een gekleurd blad genomen en het dubbel gevouwen, zoals een kaart, met de computer had ik op de voorkant geschreven:" Kim en Guy melden u..."
En in de binnekant had ik de eerste echo geplakt.

Ik was uit eten met mijn moeder en grootmoeder toen ik het vertelde, mijn hart bonsde in mijn keel .. ik was erg zenuwachtig naar hun reactie! Maar ze waren SUPERBLIJ!!

Nu lopen er al 2 wondertjes van ons rond!

Veel suc6
Groetjes -kim x-

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 17:02
Sas

hoi,
geweldig al die ideeen!
dus je kan ook een dvd krijgen?nou dan kan ik dat iniedergeval doen!!!maar een mooi kaartje maken met de echo erin is ook wel heel leuk!!er zijn genoeg creatieve dingen zo te lezen!

als het eerst maar 3 weken verder ben....
zonebank durf ik niet echt,maar als jullie zeggen dat het in begin wel kan?
ik zal het wel weer eens proberen,tja..wij gaan over krap 4 weken naar de zon toe,en dan kun je niet spierwit aankomen toch...(verbrand je zo snel!)
liefs sas
Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 08:42
vlinder

Online Status Stuur bericht
Hallo,
eerst en vooral PROFICIAT!
ik ben ook net zwanger en ik heb het zo verteld:
http://www.mijnalbum.nl/Album=J8ER6XSF

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 10:01
joke hellebuyck

Online Status
Hoi,

Wij gaan ook nog drie weken wachten om het te vertellen (zijn dan 3 maand ver) en zijn van plan om het op volgende manier te doen:
Normaal zouden we naar Mexico gaan en daar mijn verjaardag vieren. Nu we zwanger zijn, gaan we de reis annuleren (we willen geen risico's nemen en het is toch wel ver voor als er iets zou gebeuren). Normaal zou ik daar mijn verjaardag vieren en we nodigen de familie uit zogezegd ter gelegenheid daarvan voor een drankje en een hapje. IK heb ook al kaartjes gemaakt met op de voorkant volgend gedichtje en in de binnenkant komt dan een echo.

Het tekstje luidt als volgt:
Reeds 9 weken hebben mijn ouders een geheimpje:
Zo komt er na 5 jaar geduld
dan toch nog een kleintje
en wordt hun kinderwens eindelijk vervuld!
Ik ben nu drie maand
en dus nog klein
maar hoop dat jullie door het weten van mijn bestaan
heel gelukkig zijn!!!

Groetjes Joke

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 11:05
Sas

hoi,
als dit geen wonder is na 5 jaar joke!!proficiat hoor!
..en wat een super mooi gedicht!
dit word denk ik voor jou en je familie en dag om nooit te vergeten!
geniet ervan...
bedankt voor je supertip!en slim van je om de reis af te zeggen,zou ik ook doen!
liefs sas
Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 11:09
Sas

heey meiden bedankt trouwens voor al jullie proficiats
jullie natuurlijk ook nog gefeliciteerd!
sofie,leuke site joh..maar moet ik me dan aanmelden om jou verhaal te lezen?
ik ga werken!

liefs sas
Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 19:36
Daniellexx

Online Status
Ik ben 8 weken zwanger en heb het mijn ouders afgelopen weekend verteld. Zij wonen in Brabant en wij in Haarlem dus ff op de koffie ga je niet zo snel. Omdathet een paar weken geleden vaderdag was hadden we een beker gekocht met daarop: voor de beste op. En die gevuld met rose en blauwe chocolaatjes. Die hadeen we gegeven onder het mom van beter laat dan nooit...

Het duurde even voor het kwartje viel, maar toen kwamen ook de tranen!!

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 15:14
vis

Online Status
hoi,

wij gaan nog even een paar weekjes wachten maar we gaan ze dit keer de foto`s van de echo geven en dat in een koffertje met een slap opa en een slap oma erin en een luier erin en dan zullen we wachten op de reactie.
het zal voor hun het 3e kleinkind worden en ons 3e kindje.

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 17:55
Kaatje

Pas een heel licht stipje.
Blijkbaar ben ik terug zwanger! Blij natuurlijk! Ik ben al aan het nadenken hoe we het aan de grootouders en nonkels en tantes gaan vertellen. Ik zou het bij kerst willen vertellen. We hebben al een dochertje dat dan net geen 1,5 jaar zal zijn.
Ik wil iets origineels, iets in de sfeer van kerst. Iemand een idee?

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 18:05
grietje

hallo,

ik ben via de website van hema een jaarkalender aan het maken met foto's van mijn zoontje van het afgelopen jaar. Moest ik zwanger zijn ga ik in de maand juni een grote echo nemen voor die maand. je kan dat gemakkelijk door goed in te zoemen op je foto en dan trekken met je digitale fototoestel.
Als ze dan hun kalender krijgen en beginnen te bladeren van maand tot maand komen ze dan op de echo uit. ik ga er ook de bevallingsdatum in zetten.

veel succes

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 09:07
Kaatje

Leuk! Een kalender! Da's een goed idee. Ik was zelf al aan kerstkaartjes aan het denken...

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 09:37
Anouk D

Die kalender is idd een goed idee, een kerstkaartje vind ik persoonlijk wat te direct en zou het liever zelf afgeven. Of hoe zou je het aanpakken met die kerstkaartjes?
Zelf ben ik ook nog op zoek naar andere mogelijkheden om het te zeggen. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap (mk) een puzzeltje gemaakt met de echo. wdat vond iedereen ooik heel geslaagd.

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 09:39
Anouk D

Kaatje, ik was uitgerekend op 24/08/2007... op jou kindjes verjaardag dus. Veel succes verder met je zwangerschap!

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 15:36
Kaatje

Ik zou bij het kerstfeestje de kerstkaartjes uitdelen aan iedereen. Zo van 'Ben ze weer vergeten op de post te doen, dus deel ik ze maar uit...'
Maar denk dat ik toch niet ga kunnen wachten tot bij kerst. Da's nog zo lang!
Nu ben ik aan het denken om een shirt te laten bedrukken. Aan de voorkant 'Baby? Ikke?' en aan de achterkant 'Grote zus? Ikke!'

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 16:29
Maggie

Online Status
Ik had een lief kaartje gekocht met een babietje erop en toen we bij mijn ouders waren pakte ik dat kaartje onder het mom van 'moet je eens zien wat we nu hebben gekregen'. En daarin hadden we gezet zoiets van 'gefeliciteerd,jullie worden opa en oma!'. Het duurde maar 2 seconden en toen begon mijn moeder al "echt waar? Echt waar? echt waar!" haha

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 16:39
It's ma

Hoi allemaal,

eerst en vooral van harte proficiat met je zwangerschap.
Blijkbaar bestaan er ook boekjes voor de opa's of oma's. MIsschien ook leuk om hen dit kado te doen.
Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 08:39
Kaatje

We willen dit keer dat ze het niet dadelijk doorhebben. Vorige keer hadden we een beertje en een notaboekje gegeven aan de oma's en opa's waar dan op stond 'Voor de liefste oma/opa'.
Maar de oma's hadden het al door voor ze het pakje uitgepakt hadden!
Daarom lijken die kerstkaartjes me wel iets. Alleen, kan ik zolang nog wachten om het te vertellen? Vorige keer hadden we het ook veel vroeger gedaan dan we eerst afgesproken hadden. Toen gingen we wachten tot bij moederdag...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]