Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/07/2007 @ 14:31 Anja | En Greet?? Zijn de weg gebleven? |
| 14/07/2007 @ 12:02 Loes1980 | Greet, ik heb je verhaal gevolgd, het is nu inmiddels zaterdag 14 juli. weet je al meer?? de al op bezoek gehad?mijn afgelopen paar maanden zien er hetzelfde uit als de jouwe en nu is het weer het zelfde verhaal (pijnlijke buik, erg gevoelige eisprong en wekenlang een ongi gevoel) nu ben ik dus erg bang dat het weer misse boel is.. kus, loes |
| 14/07/2007 @ 12:10 Loes1980 | hoi allemaal, kent iemand het volgende: al vanaf de eisprong heb ik erg veel last van een ongi gevoel, zeurderige, trekkende pijn vooral in linker of rechterlies. Dit loopt dan door tot en met de menstruatie om daarna te verdwijnen tot de volgende eisprong zich aandient. (steeds hoop ik dat het een innesteling zal zijn, maar helaas) Zwanger worden lukt dus nog niet.. Ik voel me ook maar 2 weken in mijn cylcus kiplekker, dan 2 weken beroerd (alsof ik 2 weken mega-ongesteld ben). zijn er mensen die met deze klachten gewoon zwanger geraakt of zou ik me zorgen moeten maken? kus, loes ![]() |
| 14/07/2007 @ 12:27 Loes1980 | ik zit nu op dag 18 Vorige cyclus: 28-28-25-28 (moet goed zijn dus..) ik ben nu voor het eerst begonnen met temperaturen en de eisprong ligt op dag 14/15 (temperatuur van 36,4 normaal naar 37,0 (2 dgn) en blijf nu hangen op 36,7/ 36,8) kan niet idealer, maar.... nog steeds niet zwanger!!! ![]() Hebben jullie al met temperaturen geprobeerd? Hoe vaak hebben jullie gemeenschap? mijn man ziet deze periode namelijk he-le-maal zitten en ik twijfel nu of we misschien te vaak klussen? ![]() |
| 14/07/2007 @ 13:14 Loes1980 | Greet, dat klinkt goed! Het lijkt heel veel op jouw klachten.. Ik ga eerst 3 volle maanden temperaturen en dan kijk ik verder. Hopelijk komt het niet zover en is voor die tijd "de klus geklaard" hahaha. Ik vind dit ook een hele spannende en leuke tijd, maar je zou eigenlijk van te voren de uitkomst moeten weten (is een kindje mij wel of niet gegund?) nu is de onzekerheid de nare kant van het verhaal. Jij gaat dus voor wondertje nummer 3! Wij klussen nog even druk verder voor (hopelijk) wondertje nummer 1. Fijn om te weten dat wat ik heb "normaal" is, gewoon een beetje overgevoelig van binnen dus. Bedankt. X Loes (nu maar hopen dat de wegblijft, voor ons beide) |
| 14/07/2007 @ 13:27 Loes1980 | oeps, ik zie het nu pas, in mijn vorige berichtje bedoel ik natuurlijk Anja! zullen de hormonen wel zijn, ik heb de laatste tijd zoveel van die stommiteiten.. ![]() |
| 14/07/2007 @ 13:29 Barbara | meiden ik heb ook een vraag ik heb zelf 2 testen gedaan van kruidvat waar een een tweede streep zichtbaar was. vanaag is moeders voor moeders geweest en die heeft 2 testen gedaan en die waren negatief. hoe kan dat dan? ben pas 4 dagen overtijd maar die testen van de kruidvat waren best duidelijk! en nu??? |
| 14/07/2007 @ 14:28 Loes1980 | Jeetje Barbara, wat lijkt me dat rot. Eerst een gat in de lucht springen omdat EINDELIJK dat 2e streepje verschijnt en dan toch weer die twijfel. Testen zijn niet 100% betrouwbaar. Ik heb meerdere keren begrepen dat je het beste de Clear Blue testen kunt gebruiken. Deze zijn (als je "iedereen" moet geloven) de beste. Ik zou nog eens een testje doen en als hopelijk weer dat 2e streepje verschijnt een afspraak maken met de huisarts. Zij kunnen een bloedtest doen, dan weet je het zeker. Heb je verder ook zwangerschapsverschijnselen? Hoeveel ben je overtijd? |
| 14/07/2007 @ 14:48 Barbara | he loes! nah ik heb dus toch maar nog een testje gehaald net ( nu van de etos) en die geeft toch ook aan dat ik zwanger ben. Nu hoorde ik net van iemand dat mvm test of je genoeg hcg hebt misschien heb ik niet genoeg voor hun omdat het zo'n vroeg stadium is. ik ben nu 4 dagen overtijd en 3 testen verder ( 2 keer kruidvat en 1 x etos) allemaal positief! normaal komt mvm ook niet rond de 5e week maar ze had zich vergist in de datum zei ze. ze had eigenlijk later moeten komen. dat was opzich geen probleem alleen toen begon ze te vertellen dat ze zelf OOK een miskraam had gehad dus ik zo OOK?????? ze was iets te openhartig en iets te veel ook in haar verhalen. dat stelde me pas echt ongerust. maar nu na die derde test weet ik het gewoon zeker mijn zoon krijg een broertje of een zusje!!! |
| 14/07/2007 @ 14:58 Loes | Ik geloof dat felicitaties hier wel op zijn plaats zijn! Van harte Barbara! Wat lijkt me dat een geweldig moment. Iets wat ik al 100 keer in mijn hoofd heb afgespeeld, maar wij moeten helaas nog ff wachten.. Heb jij verder nog last (gehad) van een erg ongi gevoel in de 2 weken na je eisprong? of nu? ik heb daar namelijk zoveel last van.. een teken dat mijn ongi eraan komt (alleen duurt dat teken ruim 2 weken.. als je het al zolang van te voren aan voelt komen..daar word je moedeloos van) En nou genieten he meid, niet meer piekeren! beetje raar dat die mevrouw zo ruimschoots openhartig was. je zou toch een beetje discretie verwachten in haar vak.. |
| 14/07/2007 @ 15:04 Barbara | he thanks!!! ja vind het ook raar van haar!!! maar ben wel blij. het gekke bij mij is. is dat ik bij de vorige menstruatie wel dacht dat ik het was maar toen werd ik dus wel ongesteld en de keer daarop heb ik nergens last van en dan ben ik dus wel zwanger!! succes meissie, jij komt ook nog wel aan de beurt |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

buikkrampen bij innesteling
weg gebleven?