[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/06/2007 @ 20:02 Anoniem | Lieve mamma's. Ik ben 20jaar en heb een zoontje van 1,5jaar Met de vader heb ik nooit contact gehad. Ik HAD een nieuwe relatie en ben door de pil zwanger geraakt. Inmiddels heb ik geen relatie meer met hem/spreek hem wel nog eens soms. Ik weet echt niet wat ik moet doen Mijn gevoel zegt datik zoveel spijt ga krijgen, en schuldgevoelens krijg. Bij mijn 1e kindje vond ik abortus moord.. en eigenlijk denk ik er nu nog zo over. Als ik kijk naar mijn verstand: ik heb 1 kindje van een vader waarmee ik geen contact heb. als ik mijn 2e kindje wel laat komen heb ik dus 2 kindjes van 2 verschillende vaders waar ik beiden geen relatie mee heb. Op dit moment woon ik nog bij mijn ouders. Ik ga juni volgend jaar op mezelf wonen. Op dit moment heb ik een bijstandsuitkering.Ik heb inmiddels avondopleiding receptioniste gedaan, mijn rijbewijs gehaald en een auto. Op dit moment heb ik dus * geen werk , geen eigen plekje, geen relatie . Ook vraag ik me af wat de ontwikkelingen zijn van de baby in mijn buik, ik ben bijna 10 dagen 'overtijd '??? Ik weet echt niet wat ik moet doen??? vraag om jullie hulp dankjewel! xx |
| 29/06/2007 @ 21:00 Lilian33 ![]() |
| 30/06/2007 @ 15:28 Lisa | Bij 10 dagen overtijd is het echt nog maar een klompje cellen. Laat het weghalen joh! 1 kind op jou leeftijd lijt me al zwaar genoeg in je eentje. Heel veel sterkte |
| 30/06/2007 @ 21:48 LiL MaMa | sorry hoor sommige dingen kloppen niet egt ...laat het weghalen joh ...als je 10 dagen over tijd bent betekent niet dat je net zwanger ben ...ik ben 2x ongesteld geworden in me zwangerschap en kwam er pas met 11 weken achter du sdat is bulljsi t met laat maar weghalen ...!!!!!! en waarom osu se het niet aankunnen ik ben 18 !!!!! en heb al 1 kindje en ik verwachting van me tweede duss... als sij het graag wil en aankan moet ze het doen ... wie heeft ooit gesegd dat kinderen opvoeden niet zwaar zal sijn...1 of 2..het zal altijd momenten sijn die zwaar sullen sijn ... |
[Reageer]

dringend!zwanger!hulp gevr.
dankjewel! xx

Hier kan ik me dus echt ontzettend pissig over maken!! Los van de situatie van desbetreffende........ Ik ben 21, had je verder nog wat?!