[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2007 @ 12:05 ster | Onze kleine spruit is ook 10 maand en hij slaapt eigenlijk ook niet zo heel veel. Het scheelt de ene dag bij de andere eigenlijk. 's Morgens, een uurtje tot anderhalfuurtje, soms zelfs maar een halfuurtje In de namiddag zou hij toch een uurtje of 2 slapen en na zijn fruitpap, doet hij soms nog een tukje van een halfuurtje, maar meestal niet. Hij gaat tijdens de week naar zijn bedje om 20u, in het weekend een beetje later. maar 's morgens om 6u30 is hij daar terug, we proberen dat wel te rekken tot 7u om hem uit zijn beetje te nemen! |
| 30/06/2007 @ 12:34 Jeanne | Hier eentje van 9.5 maanden dat ook heel weinig slaapt. 's Nachts van 21-07.30, soms in de voormiddag een halfuurtje of een uurtje (maar dat dutje durft ze al eens overslaan) en in de namiddag nog eens een uurtje. Af en toe zijn er eens dagen dat ze overdag 3 uur slaapt, maar die zijn eerder uitzondering dan regel... |
[Reageer]

Hoelang slapen baby 10 maanden...

Mijn baby slaapt op zich niet zoveel. smorgens dutje van uurtje of heel af en toe anderhalf uur. 's middags een half uurtje en daarna 20.30u na badje en laatste flesje naar bed. Maar ik lees ook dat baby's op een middag wel 2 of 3 uur slapen!!!!!!!!jeetje, ik zou dat ook heel prettig vinden, lekker voor hem en ik heb dan ook nog even meer tijd voor mezelf en het huishouden. Zodra ik wakker word ben ik eigenlijk alleen maar met hem bezig, wel leuk, maar ik schiet verder niks op. Als hij slaapt ga ik als een turbo door het huis om het allemaal netjes te maken voordat meneer alweer wakker word.....heeft iemand dat ook, een korte slaper?