< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » please reactie, ik weet het niet meer

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
please reactie, ik weet het niet meer
30/06/2007 @ 12:35
Emma

hallo,
ik heb nu sinds een week of drie een aantal zwangerschapsverschijnselen zoals, pijnlijke borsten, grotere tepels die ook donkrder kleuren sinds een week, extreem moe ik kan de hele dag wel slapen, veel last van mijn baarmoeder gehad.
Ik slik gewoon de pil maar weet dat er een hele kleine kans is om toch zwanger te raken dus heb ik een test gedaan, die was negatief.
Vandaag ben ik weer ongesteld geworden (stopweek) maar mijn klachten blijven.
Ik snap er echt helemaal niks meer van, heeft iemand hetzelfde meegemaakt? of heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Moet ik me nog steeds zorgen maken dat ik zwanger zou kunnen zijn??

Groetjes Emma

please reactie ik ieker me helemaal suf...
Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 13:20
Isa

Moeilijk moeilijk dat vrouwelijk lichaam he!?
Ik weet er alles van.
Je hebt gewoon je pil goed geslikt? Niet aan de diarree of overgegeven enz.? Soms is de pil voor een persoon te licht en kan je zwanger raken. Het bloedverlies dat je nu hebt heeft te maken met de stopweek van je pil. Kan zijn dat je toch zwanger bent en dit bloedverlies hebt. (heeft niets met gewoon ongesteldheid te maken als je aan de pil bent)Ik zou nog een weekje (of 2) wachten met nog een test, en als je verschijnselen nog steeds zo zijn zou ik toch even bij de huisarts langs gaan. Of misschien kan je nu al even de huisarts om raad vragen.

Heel veel sterkte/succes!
Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 13:24
Sandra

Online Status
Hoi Emma,

Ik kan me helemaal voorstellen hoor dat je nu helemaal in de stress schiet.....ik zou net zoals Isa schrijft, over 2 weken nogmaals een test doen. Als je het echt niet vertrouwd even langs de huisarts gaan en hem/haar om advies vragen.
Wanneer heb je de test gedaan??? Misschien kun je hem nogmaals uitvoeren?

Veel sterkte!

Groetjes Sandra

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 16:06
Emma

Dankje voor jullie reacties,
Ik heb vanmorgen de laatste test gedaan, en die was negatief. Ik ben donderdag bij de huisarts geweest, hij kon de klachten ook niet verklaren en gaf mij inderdaad ook het advies om nog even en week ofzo te wachten met testen.
Het probleem waar ik eigenlijk mee zit is dat ik een schildklierziekte heb wardoor mijn kans op een miskraam 2 keer zo groot is en het heel belangrijk is om extra medicatie te nemen de eerste 3 maanden. Als ik niet die extra medicatie zou nemen de eerste drie maanden dan heeft het kindje een grote kans om een laag iq te hebben, ook lichamelijke misvormingen komen voor.
Dit is de reden waarom ik het zo vroeg mogelijk wil weten.
Helaas lees ik veel verhalen waarin staat dat vrouwen inderdaad ongesteld blijven tijdens de zwangerschap en dat ze soms zelfs negatief blijven testen.
Ik zal het toch echt moeten afwachten denk ik.

Groetjes Emma
Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 08:13
Sandra

Online Status
Ik kan me helemaal voorstellen dat je snel wil weten of je zwanger bent, helemaal met je schildklierziekte.
Ik hoop dat het snel volgende week is voor je, zodat je weer een test kan doen....veel sterkte en succes met wachten deze week.
Laat je nog wel wat weten?

Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 12:02
Emma

Ja ik hoop ook dat het snel volgende week is.
Ik ben vandaag best wel erg ongesteld kan me haast niet voorstellen dat een vruchtje dan kan blijven zitten als ik zwanger zou zijn, heb zo'n zwangergevoel he.
Ik laat het even weten als ik de test heb gedaan volgende week.
Liefs Emma
Link naar deze reactie
08/07/2007 @ 08:17
Sandra

Online Status
En Emma,
Heb je nog een test gedaan??

Sandra

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]