[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/07/2007 @ 11:05 Nientje | hallo dames, Ik heb de relatie met de vader van mijn 6 maanden oude zoon verbroken. Mijn ex heeft mij twee jaar lang geestelijk mishandeld en van de week heeft hij met een mes achter mij aangezeten. Ik kon nog net op tijd met mijn zoon de badkamer invluchten met de telefoon. ik heb toen de politie gebeld en een aangifte gedaan. Mijn ex heeft altijd gezegd dat als ik naar de politie zou gaan hij mij zou neer steken en mijn baby zou meenemen. Volgens de politie heb ik goed gehandeld maar ik ben zo bang!! heeft iemand hier ervaring mee?! Ik wil zo graag gelukkig zijn en van mijn zoontje genieten... groetjes Nientje |
| 01/07/2007 @ 21:42 Nientje | hoi Madeleine, Ik hoop dat hij me ook verder met rust laat bij mijn huis, via de telefoon maakt me ook niet zo uit dan pak ik gewoon niet op of druk hem uit. maar hoe doe je dat met je kind. ik wil niet dat hij contact heeft met de kleine. Hij was nu al tegen die kleine bezig om mij zwart te maken en uit te schelden. Bovendien heeft hij nooit iets gedaan voor die kleine hij was altijd weg tot hij op bed lag. Hij wil nu wel aanspraak maken om mij dwars te zitten denk ik, maar hij heeft die kleine nooit erkend! hoe heb jij dat gedaan? groetjes nientje |
[Reageer]

vader gevaarlijk!