[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/07/2007 @ 11:53 | Even een vraagje, Wij hebben namelijk een autostoel nodig. Maar welke is de beste??? Kunnen julie mij helpen, want ik zie door het bos de bomen niet meer. Groetjes, Gitje |
| 01/07/2007 @ 12:32 Mikayla | welke leeftijdsgroep wil je? Volgens de ANWB tot 13 kilo * Maxi-Cosi Cabriofix met Easyfix base (zeer goed) * Maxi-Cosi Citi SPS (goed) * Concord ION (goed) * Chicco synthesis X-Plus (goed) * Bebe confort creatisfix (goed) 9-18 kilo * Maxi-Cosi Priorifix (goed) * Romer duoplus (goed) * Besafe IZI isofix (goed) * Chicco Key1 isofix (goed) deze 9-18 kilo zitjes hebben allemaal isofix, de zitjes zonder isofix kregen van ANWB een redelijk, behalve de kiddy die een goed kreeg (maar moeilijk in de auto te zetten is) * Kiddy infinity pro (goed) * Concord trimax (redelijk) * Besafe IZI Comfort 1 (redelijk) * Maxi-Cosi Tobi (redelijk) * Chicco Key1 X-plus 15-36 kilo * Romer kidfix (Goed) * Maxi-Cosi Rodi XR (goed) * Romer kid plus(goed) * Concord lift evo pt (goed) * Ellemeyer junior (goed) De stoeltjes die erg slecht scoorden waren stoeltjes uit de zogenaamde 9-36 kilo klasse (de nania newway/hema zitje scoorde zelfs slecht!) Ook zou ik zeker geen stoeltje kopen bij bijv. de bouwmarkten, de goedkope stoeltjes van de Halfords, Baby-walz en Hema. Mijn topkeuzes zouden zijn: * tot 13 kilo: Maxi Cosi Cabriofix met base. * 9-18 kilo Isofix: Romer Duo of Maxi-Cosi Priorifix * 9-18 kilo zonder Isofix: Maxi-Cosi Tobi (duur) of Chicco Key (minder duur) * 15-36 Kilo: Romer Kidfix (Isofix) of de Romer Kid Plus (zonder isofix) Succes met je keuze. |
| 01/07/2007 @ 13:52 Belle | Ik heb in de rubriek stockverkoop van dit forum gezien dat er een stockverkoop van CONCORD autostoelen is in de online webwinkel van amelion. Wij hebben een autostoel van dat merk en zijn er zeer tevreden over, veel goedkoper en origineler alternatief voor maxi-cosi. Er staat ook heel wat extra uitleg over de autostoelen vermeld op hun website. Ga zeker eens kijken dus. Je kan ook altijd met je vragen terecht via het contactformulier. Wij zijn in ieder geval op die manier al heel wat wijzer geworden over allerlei producten. Groetjes, Belle |
| 02/07/2007 @ 10:59 Char | hier sinds twee weken de maxi cosi tobi in gebruik en we zijn zeer tevreden, vooral de opstaande gordels zijn een gemak want voorheen hadden we een goedkoper autostoeltje van chicco en dat was veel minder handig. ons zoontje lijkt ook best wel tevreden met zijn nieuw zitje. wij hebben het via internet gekocht van Nederlandse firma (kinderstoel.nl of zo, als je via google tobi intikt kom je er zo op uit) niet interessant voor de Belgische economie (we wonen in België) maar veel interessanter voor onze portemonnee (met verzendkosten nog 40 euro goedkoper dan hier in de winkel). de grote kleurenkeuze is een leuk extraatje.. |
| 02/07/2007 @ 13:53 | Voor de liefhebbers: Er zijn ook goede online winkels van Belgische makelij hoor! Voor mij is dit alvast een ideale oplossing. Zo kan ik in alle rust thuis een keuze maken. Met 2 kleine kinderen is het immers niet zo evident om de deur uit te geraken op zoek naar de ideale babyuitzet. Zorg er daarbij nog voor dat alles aan huis geleverd wordt en je kan het niet eenvoudiger treffen. ![]() |
| 03/07/2007 @ 16:10 | Wij hebben ook een Maxi Cosi Tobi en we zijn heel erg tevreden. Heeft iemend ervaring met kiddy infinity pro? Ik heb op internet een winkel gezocht maar ik kon nog niks vinden. Gr.Laura |
| 19/08/2008 @ 10:06 | Ik begrijp dat ANWB aangeeft dat IsoFix HET veiligste op dit moment is voor kinderstoeltjes, zoals Maxi Cosi babystoeltje het veiligste was toen dat op de markt kwam. Alleen vergeten ze volgens mij dat er nog veel mensen zijn die in auto's rijden die IsoFix niet in de auto gemonteerd hebben en dat het plaatsen van IsoFix in een auto niet zomaar gedaan is. Om dan ineens de niet IsoFix stoeltjes af te doen als redelijk is een beetje kort door de bocht volgens mij. Als je geen IsoFix voorbereide auto hebt, dan heb je nog steeds goed gekwalificeerde stoeltjes volgens mij. En ik begrijp dat je de IsoFix stoeltjes ook in de 3=punt gordels kunt monteren... |
[Reageer]

welk is de beste autostoel???

, maar uiteindelijk staat ie maar in de auto. Van een onbekend merk zou ik nu niet snel iets kopen.