< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » vaker op controle laatste weekjes?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
vaker op controle laatste weekjes?
01/07/2007 @ 12:48
boeleke

hallo augustus dames
ik ben momenteel 35 weken (uitgeteld voor 03/08) en ben vorige week naar mijn gyne mogen gaan (na 8 weken zonder controle omdat ze zelf bevallen is ! lang hoor, kan ik je verzekeren ). uit het onderzoek bleek dat gelukkig alles in orde is, baby woog al bijna 2,5 kg en is wel al goed aan het indalen en mijn baarmoederhals begon al wat weker te worden maar volgens haar allemaal normaal. weet je wannneer ik nu terug op controle mag? over 4 weken ! ik dacht dat ik even niet goed werd, dan ben ik dus 39weken he!
ik dacht dat je die laatste weken juist wat vaker mocht gaan? hoe zit dat bij jullie? en is dit een teken dat ze het kindje echt niet vroeger verwacht dan de uitgerekende datum (niet dat dat echt moet hoor ,maar je denkt daar natuurlijk wel aan he) ?
Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 13:43
yoda

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

Ik moet nu om de 2 weken gaan ! En ben bijna 33 weken ver.
Normaal zou het op het einde meer moeten zijn dacht ik, maar misschien is uw gyn zo zelfzeker dat alles vlot verloopt, kan er geen uitleg voor geven.
vraag het haar ze zal er wel een reden voor hebben.
Zolang alles maar goed verloopt kan het geen kwaad hé.
Groetjes

Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 16:39
Marijke

Ik heb mijn volgende controle op 10/07, dan op 25/07 bij mijn verloskundige en op 31/07 terug bij de gynaecoloog.
Als er tussen in iets is, of als ik me ongerust maak mag ik altijd naar de verloskundige of huisdokter (buurvrouw) bellen.

Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 22:33
Keyke

Ik heb mijn volgende controle op 16/07(vorige was op 25/06, dus 3 weken ertussen) en nadien heb ik mijn controles op 30/07 en 13/08, om de twee weken dus. De laatste controle valt dan net op drie dagen voor mijn uitgerekende bevallingsdatum.

Groetjes!

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 11:21
wendy

Hey,

Bij mijn dochter moest ik vanaf 28weken om de 2-3 weken op controle en nu dacht ik dat 't ook zo zou zijn.
Ik ban geweest op 31.4 weken en dacht dat ik binnen 2 weken moest terug gaan maar heb een afspraak moeten maken op 18/7 (4 weken later ipv 2)
Ik denk wel dat ik vanaf dan alle weken ga moeten gaan en zelfs al zegt de gyn dat 't niet nodig is ga ik 't toch zelf vragen denk ik. Gewoon om me gerust te stellen.

Grts Wendy

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 12:47
T'ke

Hallo,

Hier vanaf nu ook vaker op controle.
12/07
02/08
13/08
...?

Normaal had ik die controle op 12/07 niet maar toen ik de laatste keer bij de gyn was, vroeg ik of het normaal was dat tussen dat bezoek en mijn volgend (02/08) 6 weken!!?? zat. Normaal mocht dit volgens haar niet en is 4 weken echt wel het maximum (zeker op het eind van de zwangerschap) dus heb ik snel aan de receptie nog een afspraak tussenin gemaakt.

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 14:29
Zwanja

Hallo allemaal !

Ik heb bij het begin van mijn zwangerschap van mijn gynaecoloog een overzicht gekregen van welke onderzoeken wanneer worden uitgevoerd. Daarop staan tot +/- 32 weken 4 wekelijkse onderzoeken. De spatie tussen de onderzoeken in +/- de laatste twee maand is afhankelijk van het onderzoek bij 32 weken: derde uitgebreide echo + bloedonderzoek (in mijn geval deze avond). Als daarop alles goed blijkt, is mijn volgende afspraak over drie weken (indien niet, twee of één). En telkens bij de volgende afspraak wordt beslist hoe snel ik terug moet gaan. Afhankelijk van ontsluiting, indaling, bloeddruk, evt. diabetes, ...
Dus ik denk toch ook dat het gebruikelijk is om naar het einde van de zwangerschap toe frequentere onderzoeken te plannen.

Groetjes,

Anja

[Laatst gewijzigd door Zwanja - 02/07/2007 @ 14:30] - Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 14:08
Lies

ik moet vanaf nu elke week! Ben op 33 weken geweest, dan twee weken later op 35 weken en nu dus elke week!

groetjes!

Lies

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 19:17

Ik ben nu 33 weken, en moet over 2 weken opnieuw gaan. Mijn schoonzus (die bij dezelfde gyn gaat) zei dat ik vanaf nu om de 2 weken verwacht wordt bij de gyn. Dus nog 2-3 bezoekjes te gaan. Robbe weegt nu 2106g en ligt al klaar in startpositie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]