Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/08/2007 @ 13:47 caro | Hallo, hallo, hier ben ik dan met mijn verhaal!! Dinsdag had ik dus al de hele dag weeën die ik herkende van bij de geboorte van ons eerste zoontje. Rond 17.30u kwamen ze om de 7, 6, 5 minuten en dat bleef zo tot 's avonds. Om 00.30u zijn we dan aangekomen in de verlosafdeling, omdat ik me toch meer op mijn gemak voelde in het ziekenhuis, moest mijn water breken... Aan de monitor gelegen en ik was in arbeid, maar nog niet hevig genoeg, had nog steeds 3cm opening en volledig verstreken baarmoedermond. Alles was gunstig en we mochten blijven! Rond 5u begonnen de weeën heviger te worden en rapper te komen, maar nog niet genoeg en we hadden 4cm. Ik kon nog zeer gemakkelijk de weeën wegblazen. Er werd al gesproken over bijstimuleren en vliezen breken. Het enige wat ik echt niet wou!!! Om 6.30u voelde ik een plopje en wist dat mijn vliezen gebroken waren en dat natuurlijk! E n vanaf dan ging het als een sneltrein. Rond 7u had ik al 5cm opening en mochten we naar de huiselijke bevallingskamer. Daar toegekomen had ik al 6-7cm en dan een douche gepakt om in bad te kunnen bevallen. De vroedvrouw wou nog wachten om het bad te vullen, maar ik voelde dat ze niet meer mocht wachten en toen ze checkte had ik al 8 cm. Vliezen voor de rest gebroken (het was waarschijnlijk eerst een scheurtje) en dan in bad. Ons eerste zoontje is ook op een woensdag geboren om 9.10u en ik grapte nog dat het leuk zou zijn ook om 9.10u. Mijn man antwoordde erop dat ik me dan toch wel héél erg ging moeten haasten!!;) Daar ging het razendsnel, ik had direct persdrang in het bad, maar moest nog even wachten. Enkele weeën weggepuft (dat was het moeilijkste dat ik ooit moeten doen heb, je hebt die oerdrang om te persen en je mag niet!) En dan na enkele weeën mocht ik echt persen. 2Keer geperst voor zijn hoofdje en dan effe wachten en nog een keer voor zijn lijfje. En daar was hij Lewis, 1/8/07 om 8.50u. Nu ga ik me effe zetten, want ik heb al véél te véél gedaan! Ik kom later nog wel eens langs om verder te schrijven... Groetjes,Caro |
| 10/08/2007 @ 23:17 caro | helaba, waar zitten jullie allemaal? Alles goed met jullie en de ukkies? Caro |
| 11/08/2007 @ 21:38 caro | hey allemaal, Hier gaat alles goed met Lewis. We hebben meer werk met de oudste die aan het peuterpuberen is!!! pffffffffff We denken dat het niet echt door de komst van zijn broertje komt, want hij krijgt nu weer meer aandacht van mij, dan toen ik zwanger was (ging niet zo goed om bezig te zijn met hem), maar dat het echt de leeftijd is, 2,5 hé! Hij is héél lief tegen zijn broertje, kusjes geven en knuffelen, maar ja, we hebben het gevoel dat we constant compromissen moeten sluiten met hem en rond de pot draaien. Zal ook wel overwaaien zeker? ![]() Lewis is een rustig ventje, hij eet goed, slaapt goed, weent bijna nooit, allé, een geluk om in huis te hebben! 's nachts wordt hij één keertje wakker om te eten en dat is het, leuk hoor!Allé, ik ga wat in de zetel zitten, nu de oudste in zijn bed ligt. Terug rust in huis... ![]() tata, Caro |
| 28/03/2008 @ 22:08 Jule ![]() | test |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

laatste maand...wie nog?

's nachts wordt hij één keertje wakker om te eten en dat is het, leuk hoor!