< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » 6maand pilstop en geen MS!Help?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
6maand pilstop en geen MS!Help?
01/07/2007 @ 19:24
katleen

hoi, ik ben 6 maanden geleden gestopt met mijn pil ebn nog steeds niet ongesteld geweest. Zijn er nog vrouwen die zolang op hun maandstonden hebben moeten wachten? Als iemand dit herkend zou het heel fijn zijn dit te laten weten want begin me al zorgen te maken . Hopelijk komen er wat reacties
Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 15:54
lisa

Online Status
En je bent niet zwanger?? heb je al een test gedaan?
Heb wel vaker gehoord dat mensen onregelmatig zwanger zijn na lang gebruik van de pil. Maar 6 maanden geen menstruatie zou ik toch denken aan zwangerschap ofzo...
waarom ga je niet langs de dokter?
groetjes lisa

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 19:11
ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi katleen,

Toen ik gestopt ben met de pil heb ik 2 maanden mijn maandstonden niet gehad, daarna heb ik een cyclus van 33dagen gehad (normaal dus) en de 3de cyclus ben ik ook blijven steken (die heeft 4 maanden geduurd) Ik begon me ongerust te maken en ben naar de gyn gegaan. Zij stelde vast dat ik het PCO syndroom heb. Ik ben dan doorgestuurd naar de vruchtbaarheidskliniek...
Misschien als je je zorgen maakt (en je een testje hebt gedaan, die negatief is) kan je het best eens naar de gyn gaan.Je moet niet met je ongerustheid blijven zitten....

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 12:05
Line

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Beetje laat misschien, maar ik wou toch even reageren...
Ik ben in dec 2005 gestopt met de pil en ook 5 maanden niet ongesteld geweest. Toen probeerde ik Monnikspeper (druppeltjes die je in een natuurwinkeltje kan kopen) en enkele weken later had ik een eisprong en bijgevolg ook 2 weken daarna was ik ongesteld.
Ik ben die Monnikspeper blijven gebruiken, maar uiteindelijk bleef die eisprong heel erg onregelmatig. In november 2006 ben ik dan naar mij gyn gestapt en die zei dat ik aan anovulatie leed. Gewoon geen eisprong kunnen krijgen zonder hulp. Toen kreeg ik Clomid en met de laagste dosis (50mg) was ik goed geholpen. Ik heb intussen alle onderzoeken achter de rug en er wordt niets gevonden. Het zit dus blijkbaar tussen mijn oren .

Veel succes en ik raad je echt aan om naar de gyn te gaan.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]