< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Vrijen na de bevalling

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Vrijen na de bevalling
01/07/2007 @ 22:14
Nancy Buijsse

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Misschien raar, maar sinds ik zwanger ben geworden van onze dochter heb ik geen behoefte meer om te vrijen met mijn man. Mijn dochtertje is inmiddels 4 maanden en ik voel me nog steeds niet aantrekkelijk. Ook de behoefte om te vrijen is er niet.

Wie kent dit? Soms voel ik me een "slechte" vrouw die haar man verwaarloosd.

gr. Nancy

Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 22:26
mik

ik snap jou heel goed.

ook ik heb vanaf de 5 weken zwangerschap geen sex meer gehad met mijn mannetje, nu is mijn dochtertje nog maar 15 dagen, maar hoop dat ik toch snel weer wat behoefte voel om intiem met hem te zijn.

hormonen doen veel, en nu natuurlijk je lijf die niet meer helemaal is zoals je zou willen...
gelukkig snapt mijn mannetje me helemaal en kunnen we het gewoon uitspreken.
het komt wanneer het komt, en dat idee is al geruststellend.
ik hoop ook dat je je snel beter voelt en weer van alles kunt genieten samen met je man.

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 12:52
Daantje

Hai nancy

Maak je maar niet teveel ongerust hoor. Waarschijnlijk komt de behoefte om te vrijen vanzelf wel weer terug. Mijn man en ik zijn ook sinds ik 2 maanden zwanger was tot ca 3 maanden na haar geboorte niet zo intiem geweest. Althans wat het vrijen betreft. Ik had er gewoon niet zoveel behoefte aan en dat begreep hij wel. Zodra de zin weer terug kwam hebben we het stilletjes aan weer geprobeerd en eerlijk gezegd viel me dat bijzonder tegen. Het deed zelfs een beetje pijn. Het was achteraf gezien nogal geforceerd en dan kun je van alles proberen maar dan is het toch niet zo fijn als je gewend bent.
Probeer de intiemiteit langzaam weer op te bouwen en bedenk dat er meerdere wegen zijn om elkaar te plezieren. Doe niets waar je je nog niet klaar voor voelt want je kunt je eigen lichaam toch niet voor de gek houden. Je lichaam wordt nog te veel door de hormonen beheerst en die bepalen voor een groot deel wat er met je gebeurt hoor.

Inmiddels gaat het hier weer goed wat het vrijen betreft. Het was gewoon weer even wennen aan elkaar.

Het komt vanzelf wel weer goed ! Heb vertrouwen en vooral praat er goed over met zijn tweeën.

Succes ermee

Veel liefs
Daantje

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 13:29
mik

blijkbaar hebben niet zo veel meiden er last van...

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 13:38
Nancy Buijsse

Dat is natuurlijk mogelijk.....

of men wil er toch liever niet over praten ...

ach het zal vanzelf wel komen..... voor de zwangerschap was het er tenslotte ook....

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 15:22
Pinnie

Hier min of meer hetzelfde verhaal...

Tijdens de zwangerschap hebben we nog wel sex gehad (tot een weekje voor de bevalling), maar sindsdien nog niet "echt". Ben er eerlijk gezegd een beetje bang voor, dat het pijnlijk zou zijn aangezien ik een knipje heb gehad. Ik neem nu sinds 2 weken een minipil om ervoor te zorgen dat er niet meteen een tweede spruit op komst zou zijn en nu het "veilig" is, zal het er één van de dagen/weken wel eens van komen denk ik...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]