[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2007 @ 08:44 melissa ![]() | Hey gefeliciteerd met je kleine meid, geniet ervan!!! gr |
| 02/07/2007 @ 10:17 k'tje | Dikke proficiat!! ![]() Geniet van je kleine meid, ze zal snel groot zijn! Het is een cliché maar o zo waar! Succes met je 2 kids. gr K'tje |
| 02/07/2007 @ 12:42 bolleke ![]() | ook van mij een dikke proficiat! en ook een originele naam, ben hem nog niet veel tegengekomen xxx |
| 02/07/2007 @ 14:29 ptibou ![]() | Proficiat!!! xxxx Ptibou ![]() |
| 02/07/2007 @ 14:56 Mammie-D ![]() | Gefeliciteerd en geniet ervan! Ze worden zo snel groot! ![]() |
| 02/07/2007 @ 15:57 Kim ![]() | Hey, Proficiat met je kleine meid! Prachtige naam! ![]() Veel geluk en plezier -x- |
| 04/07/2007 @ 09:50 kimmie ![]() | hey hey gefeliciteerd met je kleine meisje!!!! ![]() ![]() geniet lekker van elk moment liefs kim ![]() |
| 04/07/2007 @ 13:45 Ukkie | Hey, Proficiat van mij ook natuurlijk !!!! Geniet er van want voor je het weet kan de deze ook al lopen ![]() Als er bij ons ook een tweede zou komen, ga ik ook niet zo lang meer in het ziekenhuis blijven. Ben ook van Belgie. Bij mijn dochter ben ik vijf dagen gebleven. Ze moest nu wel twee dagen onder de lampen liggen omdat ze beetje geelzucht had. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. Thuis ben je vrijer, ze komen u niet om de haverklap storen. Je kan uitslapen wat in een ziekenhuis onmogelijk is. We zullen wel zien wat de toekomst ons brengt. Veel succes met je kids. Ukkie |
[Reageer]

effe laten weten
Er komt een zelfstandige vroedvrouw nog langs. Zij zei ook dat ze goed het verschil kan zien tussen vrouwen dat een hele week in het ziekenhuis blijven en vrouwen die vroeger naar huis gaan. Je bent vrijer als je thuis bent. je kan eens naar buiten enz... Macy'tje doet het heel goed. Ze drinkt al vlot 60cc..