< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » net zwanger, en zoontje pas 6 maand ...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
net zwanger, en zoontje pas 6 maand ...
02/07/2007 @ 08:40
Leonie

Hallo,

Mij even voorstellen: ik ben 25 jaar, getrouwd en wij hebben een zoontje van net 6 maand.
Gisteren hebben we ontdekt dat ik terug zwanger ben ...
We wisten dat we niet veilig 'bezig' waren en we zouden het ook niet erg gevonden hebben moest ik zwanger zijn..
Maar nu het zover is, slaat de schrik toe. Versta me niet verkeerd, ik ben aan de ene kant héél erg blij en het kindje is zeer welgekomen maar mijn zoontje en toekomstig kindje gaan maar 14 maanden verschillen en daarover maak ik me precies zorgen...
Zijn er hier nog mama's waarvan hun kindjes zo weinig verschillen en hoe hebben jullie dit ervaren ?
Bedankt voor jullie reacties !

Groetjes
Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 09:08
Miertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi Leonie,

Allereerst gefeliciteerd

Mijn kindjes zullen 16 maanden gaan schelen. Het was een bewuste keuze om weer zwanger te willen raken, mara dat het in ene keer zou lukken dat was wel een verrassing. Ook bij mij slaat regelmatig de twijfel en angst toe hoe ik dat allemaal voor elkaar moet gaan krijgen straks.

Nu vindt ik al eens erg lastig doordat ik me niet lekker vole a.g..v de zwangerschap en Sanne wel gewoon haar ritme, aandacht en verzorging nodig heeft. Het is soms moeilijk om die energie te vinden. Bij mij helpt het om te bedenken dat ik er niet aleen voor sta en een vriend heb die me erg ondersteunt. Toch blijft het allemaal spannend.

Ik ben dus ook erg benieuwd naar ervaringen van moeders die ons voorgegaan zijn!

groetjes Miertje

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 16:25
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

ik moet zeggen dat ik dit ook heb meegemaakt
mijn jongste was nog maar net 5 maand toen ik terug zwanger was van ons derde in het begin hebben we ook erg getwijfeld maar nu zijn we er heel erg blij mee onze 2 kleinsten zullen maar 13 maanden verschillen en we weten nu al dat het zwaar zal zijn maar nu kijken we al ongeloofelijk uit naar onze kleine spruit

groetjes ikke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]