[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2007 @ 10:45 Cindy | Meisje: Anouk, Rune en Merel ![]() Jongen: Anouk, Rune en (weet het eigenlijk niet) ![]() Groetjes. |
| 02/07/2007 @ 10:48 paulaatje | anouk, rune & mirte anouk, rune & hanna anouk, rune & eva anouk, rune & lien anouk, rune & saskia anouk, rune & fiene anouk, rune & kim anouk, rune & joost anouk, rune & job anouk, rune & lars anouk, rune & liam anouk, rune & tim anouk, rune & moos anouk, rune & sepp anouk, rune & senne anouk, rune & jorre anouk, rune & mats |
| 02/07/2007 @ 15:22 Tiwi | Zou kiezen voor een stoere naam. Anouk en Rune vind ik beide stoere namen. Voor een jongen vind ik bijv. Jurre er erg mooi bij passen. Tygo of Dinand zou ook heel goed kunnen. Voor een meisje denk ik aan Maud, Bente, Silke, Daniek of Liv. Succes met zoeken, ben benieuwd wat de keuze wordt ![]() |
| 02/07/2007 @ 17:59 Fino | lis mae meike tuur jaan koen karst tijn ties |
| 04/07/2007 @ 08:20 Ellen ![]() | Bedankt al voor de reacties. Nog iemand? Groetjes Ellen |
| 04/07/2007 @ 08:26 an ![]() | Voor een jongen Arvid of Mats en voor een meisje Oona, Nona of Liv. Succes! PS Lentl en Jitse zijn natuurlijk ook zéér mooie namen ![]() |
| 04/07/2007 @ 08:28 Vanessa | Voor een meisje vind ik ook Mirthe heel mooi en voor een jongen Jori ![]() Veel succes met het kiezen |
| 04/07/2007 @ 13:31 Ine ![]() | Hallo Mijn dochtertje noemt Rune en m'n zoontje noemt Lothar. Dus als het een jongen is misschien LOTHAR en als meisjesnamen hadden wij nog MEINSE of NATE. Liefs |
| 10/08/2007 @ 15:16 Ellen ![]() | We zijn er nog altijd niet uit. Nog iemand met suggesties? Groetjes Ellen |
| 10/08/2007 @ 15:27 BDY ![]() | Ik ken iemand die hebben als meisje een Rune en haar zusje noemt Jenna. Misschien is dit iets? |
| 10/08/2007 @ 16:10 Anna ![]() | Anouk en Rune en maud ( meisje) Anouk en Rune en tygo ( jongen) vind ik het mooiste succes met kiezen! |
| 10/08/2007 @ 18:03 Lindsay en Shania ![]() | Amber, Faye, Esmay voor een meisje!!!! Vince voor een jongen! |
| 12/08/2007 @ 23:26 | anouk rune jarne anouk rune siebe anouk rune thibo anouk rune lucas anouk rune james anouk rune dylan anouk rune silke anouk rune phebe anouk rune xenia anouk rune maite anouk rune cloé anouk rune myrthe en mijn drie dochters noemen tessa vienna en nikita |
| 14/08/2007 @ 09:19 Ellen ![]() | Cinnemin, silke en Febe zijn inderdaad mooi maar vrienden hebben dit al. Chloé vind ik ook wel iets hebben. James en Dylan spreekt me niet echt aan. Groejtes Ellen |
| 18/11/2007 @ 19:15 Maria | Anouk,Rune en :Milo Tyas Bas Kay Diez Max ![]() Tuur Mats Noah Thom Sem Tibo Anouk,Rune en :Emma Silke Noa Merel Moira ![]() Fien Nena Anna Jade Ella Ik ken een Rune(meisje) die een broertje Robbe heeft. |
[Reageer]

Anouk, Rune en???

:
: